La revedere, Michael

Simt ca mi s-a incheiat adolescenta…

12 Comments

  1. balinferi said,

    26/06/2009 at 2:24 pm

    A ţinut destul ! :))
    Glumesc, evident. Îmi pare rău de Michael deşi nu aş putea spune că i-am fost fan vreodată. Recunosc însă că a avut un cuvânt de spus în muzica secolului 20-21.

  2. capricornk13 said,

    26/06/2009 at 2:35 pm

    feri, n-am realmente ce sa comentez altceva, nu vreau sa vorbesc nimic despre el ca om, who am I to judge? doar ca sunt trista…s-a terminat o era…

  3. camir said,

    26/06/2009 at 9:53 pm

    si eu sunt trista, desi nu pot sa spun ca ascultam muzica lui, doar unele piese imi placeau…in fine, asa e, cred ca am simtit si eu ca s-a incheiat o era…

  4. voicunike said,

    27/06/2009 at 1:44 pm

    Pacat!A fost un geniu! Se pare ca avem gusturi comune Capricornule! 🙂 si in materie de muzica!

  5. afreuda said,

    28/06/2009 at 1:05 pm

    Si mie-mi placea michael cat de cat. Adica… asa din cand in cand. Imi pare rau ca s-a dus, dar… asta-i viata!

  6. capricornk13 said,

    29/06/2009 at 6:33 am

    @camir: noi in 86-87 nu prea ascultam altceva, de! a fost urias…
    @voicunike: nu stiu cat de geniu, insa categoric un mare entertainer; nu pot sa spun ca eram fanul lui nr. 1, insa thriller, beat it, billie jean sunt intr-adevar senzationale
    @afreuda: pentru generatia mea e socant, crede-ma… michael era un simbol

  7. balinferi said,

    29/06/2009 at 9:07 am

    Nici eu nu-l judec Capricoarno! Nici gând, eu nu judec pe nimeni. Când spuneam că a ţinut destul mărefeream la adolescenţa ta, nici întrun caz la viaţa lui Michael Jackson. Nu mi-a venit să plâng cum am făcut atunci când a murit Fredy dar nici indiferent nu m-a lăsat.

    • capricornk13 said,

      29/06/2009 at 3:55 pm

      am inteles acum, iarta-ma! ei, eu ma dadeam adolescenta in continuare, doar doar oi pacali pe cineva, dar se pare ca numai pe dinauntru pot spera sa mai fiu la varsta aia:))

      • balinferi said,

        30/06/2009 at 7:58 am

        Partea bună e că pe dinăuntru, acolo unde locuieşte acea parte din noi care nu este definit de formă şi nu se supune regulilor fizice, acolo putem rămâne şi copii. De fapt acolo nimic nu trece ci se acumulează, copilul din noi nu moare pentru a fi înlocuit de adolescent apoi de adult şi-n final de prea înţeleptul şi extrem de dezamăgitul bătrân ci toate astea se suprapun, astfel cei care îşi propun să-şi cultive aceea parte vor putea privi lumea cu ochi de copil sau de adolescent şi la vârsta senectuţii ori vor putea lua decizii înţelepte, demne de cei trecuţi prin viaţă, deşi sunt încă puştani.
        L-ai privit de exemplu pe Liviu Radu când râde? Atunci când o face îi râd ochii, sufletul şi întrega făptură , ca al unui copil şi trebuie să râzi cu el. Sau priveşte-l pe Mike când îi arde de glume şi tachinări, vezi cât de mult trăieşte încă în el puştanul de altădată. Aş putea continua lista dar nu are sens, ceea ce contează e că sunt oameni care au ştiut să lase loc maturităţii şi chiar înţelepciunii fără să renunţe la copilul din ei. Acolo, înăuntru, în ciuda tuturor înţelegerilor însuşite, a tuturor problemeleor de care ne lovim şi a tuturor dezamăgirilor care mai devreme sau mai târziu ne încearcă, putem rămâne copii care se minunează de lume şi de viaţă. Acea lume în care a trăit şi un Michael Jackson şi a fost o minune prin talentul cu care a venit înzestrat, acea lume în care a lăsat amintiri minunate când a venit vremea să plece.

        De iertat nu te iert ( pentru că m-ai crezut răutăcios ) dar înainte de toate nu e cazul să-ţi ceri scuze. Nu atâta timp cât prin prezenţa ta în lumea mea aduci mai mult soare decât nori.
        Iar în privinţa lui Michael încearcă să priveşti lucrurile altfel: nu-l plânge că a murit ci bucură-te că a existat şi a umplut un loc care altfel ar fi rămas gol. Şi iartă-mă pe mine dacă am trezit prea multe gânduri, nu-i vina mea …

  8. bebe said,

    29/06/2009 at 9:36 pm

    La primul concert din Romania am plins de ciuda{de dobitoc ce am fost ca nu m-am dus},pe al 2-lea nu l-am mai ratat!In muzica a fost un gigant si nici nu pot sa calculez acum citi alti cintareti au fost influentati de el!Ceva in mine a murit odata cu el!

    • capricornk13 said,

      30/06/2009 at 7:03 am

      Eu am fost la primul, exact in ideea de a nu rata un spectacol, ca nu eram fanul lui numarul unu in niciun caz; la vremea aia deja trecusem prin a fi fan metale grele si-mi venise mintea la cap, eram undeva intre doors, floyd, janis joplin si led zep:)

  9. capricornk13 said,

    30/06/2009 at 6:09 pm

    @balin feri: nu mai vrea cu ‘raspunde’:)
    e foarte frumos ce mi-ai scris, multumesc! nu te-am crezut rautacios:)


Leave a Reply

