Poze de vacanţă

M-am enervat îngrozitor deja, am încărcat vreo 30 de poze şi s-a blocat calculatorul!  Probabil am exagerat, oricum, bine v-am regăsit!  Încerc să reiau, să pun măcar câteva dintre pozele nedrepte cu locurile splendide din Austria pe care le-am văzut.  După doi ani de locuit în Viena nu văzusem nimic din ţara asta minunată, aşa că, iată, am mai avut nevoie de un an în România (aproape) pentru a mă întoarce unde trebuie:)

Am plecat din Viena spre landul Salzburg, unde am dat peste un drumeag pe malul lacurilor.  Acesta este Attersee, unul dintre cele mai mari:

Attersee

Am continuat spre Filzmoos, staţiunea de schi unde am stat patru zile, cu un ocol până la Halstatt, unde au fost descoperite urmele uneia dintre cele mai vechi culturi neolitice (parcă…):

Hallstatt

Am mers pe un drum incredibil spre cea mai mare peşteră cu gheţar din Europa, Eisriesenwelt:

Drumul spre Eisriesenwelt

Dedesubt mi-am întâlnit o rudă capricoarnă:)

Capricornul...)

Iar vizavi, la o înălţime mai puţin ameţitoare (numai 1000m, faţă de 1600) era un castel de poveste, Hohenwerfen:

Schlossburg Hohenwerfen

Unde se dresează păsări răpitoare:

Acolo unde se avanta vulturii

Şi unde am găsit-o şi pe una dintre bufniţele lui Harry Potter!

uhu

Cred că deja însemnarea are o dimensiune uriaşă (nu pot edita pozele cine ştie ce), aşa că las Transfăgărăşanul lor, Grossglockner pe numele său, după numele celui mai înalt vârf de pe traseu (3741 m) pentru mai târziu.  Este un drum splendid, pe parcursul căruia poţi privi în jur la peste 30 de piscuri de peste 3000m… Al cărui punct maxim atinge…2571m, de unde rezultă că am fost mai sus decât oriunde în România!

Sper să vă placă…

7 Comments

  1. to-morrow said,

    06/09/2009 at 2:26 pm

    Nu doar ca imi place, ci imi place foarte mult ce vad aici!
    Castelul este chiar de poveste cu printese. Cred ca si tu te-ai simtit ca in basme in concediu.
    Mai vreau pozeeee 🙂

  2. ew said,

    06/09/2009 at 2:26 pm

    frumoase poze! vreaaau sa vad transfagarasanul ala!
    ma bucur ca te-ai intors unde trebuie:)
    si eu am stat un an in viena si n-am vazut nimic din restul tarii.

  3. capricornk13 said,

    06/09/2009 at 3:20 pm

    @to-morrow: 🙂 da, e foarte frumos castelul! mai pun poze de la el, de la Salzburg si de undeva de langa Graz, la un Buschenshank (in gradina omului bei vinul facut de el si mananci mancaruri produse obligatoriu tot acolo)
    @ew: din pacate inca nu m-am intors de tot… sper sa-ti placa cealalta postare, cu pozele de pe Grossglockner, este o realizare absolut fabuloasa; e adevarat, platesti 28 EUR / masina ca sa mergi pe el, dar probabil de-aia si arata cum arata… noi de ce n-om cere taxa pe Transfagarasan? nu 28 eur, dar 20-30 RON/masina cred ca n-ar fi un capat de tara, pentru ca este un drum esentialmente turistic, nu se poate sustine ca n-ai pe unde trece muntii… si s-ar mai astupa naibii gropile alea…

  4. voicunike said,

    06/09/2009 at 10:05 pm

    Supeeeeeerb!!!!!Chiar ca te invidiez pentru locurile minunate pe care le-ai vizitat! 😀 Doamne da’ tare frumos mai este! Poate vreodata ma iei si pe mine! 😀 😀

  5. capricornk13 said,

    07/09/2009 at 8:18 am

    @voicunike: si tu ai avut poze foarte frumoase; pai te iau, de ce nu?:)

  6. feeria said,

    13/09/2009 at 3:32 pm

    Uau… ce de frumuseti! Superbe si pozele cu traseul, cu inaltimile muntilor.
    Asta da vacanta! 😀

  7. gingav said,

    15/09/2009 at 1:42 pm

    in halstatt merita facut turul vip prin salina. iar in pestera mamut din dachstein se organizeaza uneori tururi exploratorii – te-nfunzi cite doua-trei zile acolo, cu echipament si ghizi…


Leave a Reply

