Însemnare a la Dreaming Jewel…

Băi fraților, eu mă mut, mă car, îmi bag picioarele. Nu, nu din cauza lu Băsescu sau Oprescu sau Vadim, ăștia mă lasă rece – nici nu știu cine e prim ministru, parcă Boc ăla, nu?

Nu mai suport – e a treia zi consecutivă în care n-am apă caldă când vreau să plec la birou!  Cum e posibil așa ceva?! Dobitocii ăștia patentați care fac reparații sau mama dracului nu știu să le facă noaptea? Și nu sunt alfabetizați de nu pun în mumă-sa un afiș cu o zi înainte? Băăăăăăăăăăăă, boilor, unii dintre noi se spală, băăăăăăăăăăăă!  Îmi dați voi bani de antibiotice, tu-vă cazmaua, castelu și grijania?

R-ați ai reacu de imbecili…

16 Comments

  1. 08/10/2009 at 10:01 am

    Ei, pentru o primă tentativă nu e rău, cu menţiunea că eu nu prea înjur de cele sfinte şi în general nu zic “îmi bag picioarele” că prefer expresia ailaltă, aia originală.

  2. 08/10/2009 at 10:22 am

    A, şi eu nu duc lipsă de apă, de obicei am chiar prea multă, întrucât vecinii de deasupra mă inundă periodic.

  3. capricornk13 said,

    08/10/2009 at 12:29 pm

    @d.j: cam ai dreptate, e nereusita pastisa:) cat despre cele sfinte aici e specialitatea mea…
    cu dragalasii care te inunda – ori ii convingi sa-si faca asigurare ori iti faci tu; altfel n-o scoti la capat…

  4. gingav said,

    08/10/2009 at 12:36 pm

    hihihi, iata un blog-entry scris pentru instalatori!

    te provoc! tradu-l in limba noastra.

    • capricornk13 said,

      08/10/2009 at 1:27 pm

      Greu task… Cu restul m-as descurca, însă nu ştiu cu ce să înlocuiesc grijania şi cazmaua 😀

  5. 08/10/2009 at 12:51 pm

    Am vrut să-mi fac asigurare dar toate societăţile de profil mi-au zis că asigurări împotriva idioţilor nu se fac, nu de alta dar prea ar ieşi în pierdere.

    • capricornk13 said,

      08/10/2009 at 1:24 pm

      corect! 😀

  6. C. SÎRB said,

    08/10/2009 at 3:30 pm

    Vai, se vor oripila optimiştii de profesie acuma! Cum să te muţi? Din ţărişoară? Vrei să spui că nu e paradisul pe pământ România? Cine are nevoie de apă caldă menajeră, şosele, autostrăzi care să o taie de la un cap la altul?! Doar veşnic nemulţumiţii, doar cârtitorii pot pretinde aşa ceva de la România. În rest, ce bine e aici! Nu vă place?

  7. 08/10/2009 at 3:33 pm

    Da poate zicea că se mută doar din cartier, nu din ţară…

  8. capricornk13 said,

    08/10/2009 at 4:58 pm

    @d.j.&c.sirb: ba chiar la tarisoara ma refeream! imi vine sa-mi fac repede bocceluta si sa plec inapoi…
    n-am snobisme si lamentari, Romania e si ea pe-acolo, nici mai buna nici mai rea ca altele; dar imi lipseste lipsa de probleme de la Viena 🙂

  9. andrei said,

    08/10/2009 at 5:32 pm

    baaaaaaa doamna, daca te-ai spala mai rar, n-ai mai avea nevoie de antibiotice, ai face si tu anticorpi 😀

  10. capricornk13 said,

    08/10/2009 at 5:46 pm

    @andrei: da, domne, asa e! uite, la asta nu m-am gandit; io le zic sa-mi opreasca apa de tot, poate ajung nemuritoare de la anticorpii aia 😀

  11. Y.M. said,

    09/10/2009 at 1:09 am

    …un pic de apa!…puuu…h la asta nu m-am gindit!

  12. voicunike said,

    11/10/2009 at 1:40 pm

    Suna misto, Capricornul nemuritor!E primul episod dintr-o serie faimoasa! 😉 Film urmat de continuarea Capricornul bea apa si moare! apoi de sequelul Capricornul si anticorpii! 😀 😀 😀

  13. 12/06/2013 at 8:53 pm

    Te astept cu mare drag vineri, 14.06.2013, ora 18.58, la Boheme Cafe & Bistro, Caderea Bastiliei 11 (vis-a-vis de ASE), la lansare.

    AJUNGE!
    Ghidul incomod al cumpărătorului modern

    (Curs intensiv despre antivânzări)

    Este acum disponibil in format ebook pe http://eliteratura.net/ (cat de curand si pe elefant.ro ).

    Pentru siguranta, poti achizitiona cartea dupa ce iti faci o idee din preview-ul gratuit si consistent de aproape 50 de pagini disponibil pe site-ul asociat http://www.antivanzari.ro – site care completeaza sine qua non cartea.

    Daca ma poti ajuta in orice mod cu promovarea cartii (catre colegi, prieteni, vecini, rude si chiar dusmani!) si a evenimentului de lansare, iti voi fi recunoscator.

    Daca insa te-am deranjat cu ceva, imi cer cu umilinta scuze.

    Cu stima si recunostinta,

    Doru Marculescu

    PS: Nu arunca pietrele pana nu parcurgi macar preview-ul.


Leave a Reply

