Alandala

Dragi amatori de SF, joi e cenaclu!

afis_corect_cenaclu_octombrie

Despre mine aflati c-am terminat azi noapte la trei A Feast for Crows, urmeaza insemnare in care promit sa pun cat mai putine spoilere posibil.  Viena a fost tare frumoasa weekendul asta… in special duminica, in curtea Palatului Hofburg, la soare… am savurat un Mozart cafe (un fel de capuccino cu frisca si lichior Mozart, fireste) asortat cu ce altceva decat Mozarttorte.  Aceasta, pentru cei ce inca n-au avut norocul sa o descopere, este o combinatie de mousse de ciocolata cu mousse de fistic – fina, delicata si inocent-ispititoare ca o fecioara-n crinolina la primul ei bal.

Mi-am mai cumparat White Noise a lui De Lillo (in romaneste), Intamplari din irealitatea imediata a lui Max Blecher (pe care o caut de ani de zile) si Criza spiritului american a lui Bloom de la o librarie de cartier unde intrasem sa cumpar un ghid despre Paris – nu ma pot opri si am ajuns sa depozitez cartile in teancuri pe birou, ca spatiul din biblioteca s-a epuizat de mult.  As vrea sa le citesc pe toate odata, offfff… Zgomotul alb incepe tare promitator.  Sa fie si asta o saptamana de bucurie ca cea cu A Feast for Crows? 🙂

13 Comments

  1. voicunike said,

    27/10/2009 at 5:53 pm

    Ma bucur ca esti fericita si asta din pricina cartilor! Sper ca sa ai cu tine mereu magicul vrajitor Senzavunda in preajma si sa-ti lumineze zilele!

  2. dragos c said,

    27/10/2009 at 6:52 pm

    de delillo trebuie sa te tii bine. incepe bine, dar… eu, din pacate, nici acum n-am terminat-o. iar ca s-o fac, trebuie s-o iau de la capat.

    sunt curios ce parere vei avea despre blecher!

  3. capricornk13 said,

    27/10/2009 at 6:56 pm

    @voicunike: multumesc, tinere domn! 🙂
    @dragos: incerc sa ma tin…din pacate in seara asta am program de calcat camasi 😀

  4. bebe said,

    27/10/2009 at 10:53 pm

    Poate citesti joi, noaptea! 😀

    • capricornk13 said,

      28/10/2009 at 8:59 am

      ei, lasati! 😀

  5. gingav said,

    28/10/2009 at 4:15 pm

    “in seara asta am program de calcat camasi” – deci mai exista asa ceva…

    • capricornk13 said,

      28/10/2009 at 5:38 pm

      da, mai exista!!! din pacate 😦
      o precizare: camasile sunt ale mele

      • 29/10/2009 at 1:00 am

        Tocmai ai ucis un mit, bieţii băieţi deja visau…

        • capricornk13 said,

          29/10/2009 at 9:07 am

          of, si eu care credeam ca-l construiesc pe mit… 😀
          gen “singura, fragila, sensibila, stie sa calce”!!! 😀

          • gingav said,

            29/10/2009 at 1:49 pm

            din vesnicele mele tricouri cu burta, privesc cu neincredere la incomprehensibilele persoane in costum. mi se par ireale; exista atitea lucruri de aflat, atitea lumi (virtuale) de explorat, e-un sacrilegiu ca un obiect ginditor sa dilueze timpul netezind cute cu fiare incinse (nemaiconsiderind renuntarea la firescul matematic al creturilor in schimbul planaritatii reci, nenaturale, a tesaturii calcate. si pentru ce?!? pentru o banala conventie sociala. a parintilor!). singura explicatie posibila era cea a morlocilor prasiti anume pentru a calca acele camasi.

            dar acum vii si spui ca iata, pina si cosinzenele…

            da, da, inca un mit a expiat cu tristete.

            :p

  6. voicunike said,

    28/10/2009 at 10:54 pm

    @gingav-si ii sta al dracului de bine in camasa! o arata fff frumoasa! 😀 @};-

    • capricornk13 said,

      29/10/2009 at 9:11 am

      nu mai induce, domne, lumea in eroare! 😀

  7. capricornk13 said,

    29/10/2009 at 2:27 pm

    @gingav: lol, lol, lol! si foarte delicat livrat!
    costumele au farmecul lor, un farmec pe care l-am descoperit abia dupa ce au incetat sa ma enerveze conventiile sociale si sa consider moda un calvar; imi place o femeie intr-un costum clasic, impecabil, cu o camasa alba si un zambet pe buze – e o imagine puternica; moda nu este numai pentru snobi, in opinia mea este unul dintre semnele care spun despre tine ca poti face fata schimbarii; femeile neingrijite nu plac nimanui, draga prietene, iar mie personal si barbatii cocheti imi plac – e un semn de respect fata de tine insuti; nu spun ca nu poti avea acest respect si in alte moduri, dar este o realitate (dureroasa pentru mine de multe ori) ca majoritatea judeca dupa aparente; in afara de faptul ca ma simt foarte bine intr-o haina frumoasa castig si sanse pe care altfel nu le-as avea ca oamenii sa se intereseze si de ce e pe dinauntru; dac-as umbla zaluda, balcaza si lalaie ar trebui ca mai intai sa daram prejudecata si abia apoi sa fiu ascultata sau luata in seama cu adevarat; si nu, nu-mi poti spune ca depinde de receptor, si cei care sunt neglijenti prefera (estetic) o imagine frumoasa…


Leave a Reply

