Hai-hui

Cred că de-acum toată lumea ştie că sătămâna viitoare e Gaudeamus. Şi toată lumea bună din SF&F ştie că luni la 18:00 e Prospect’art. Nu ştiu dacă ajung  😦  Corporaţia e crudă…

Din nefericire am şi un eveniment sâmbătă, pe 28, când planificasem să mă plimb toată ziulica prin târg, să asist la lansări şi să-mi cheltui şi ultimul bănuţ pe cărţi.  Of, sper să fie seara, să apuc şi eu măcar câteva dintre lansările la care aş vrea să fiu – în special cea de la SRSFF.

Astăzi fug puţin până la Viena, mă întorc duminică după amiază cu Enchantress of Florence finalizată.  Mi-e lene să scriu despre volumul 3 din Cronică – l-am teminat, mi-a plăcut deşi, inevitabil, ceva mai puţin decât celelalte.  Mai citesc în paralel cu Seducătoarea şi Măsurarea lumii a lui Kehlmann – poate scriu şi despre ea pe luni. N-am avut deloc răbdare zilele astea, e ceva în aer…

Vroiam să vă semnalez un articol, de fapt un gest frumos pentru terorista de la bughi mambo rag

Abia aştept să hoinăresc puţin prin oraşul meu de suflet… Wish me fun! Vă pup

10 Comments

  1. gingav said,

    20/11/2009 at 1:27 pm

    wow! exista viata in afara cartilor! ~grin~

    cheers to that!

    (maninca un sacher torte si pentru mine)

    [ da, da, da, stiu ca nu-ti place. incearca un linzer torte, atunci. si bea un bock bier mai-nainte. la un wiener schnitzl cit lopata. :p ]

  2. capricornk13 said,

    20/11/2009 at 1:47 pm

    @gingav: bine, linzertorte sa fie! 🙂
    la figlmueller nu cred c-ajung si alt schnitzl n-are sens in Viena… parerea mea… cat despre bere o sa ma abtin weekendul asta, ca e foarte scurt
    iar grin-ul tau e pentru altii, viata mea nu se petrece deloc printre carti si nu e dedicata lor 😀 ele sunt, o conjunctura, entertainment, fun!:)

    • gingav said,

      20/11/2009 at 1:58 pm

      da-da, a iesit sarcastic, sorry. evident nu te vizam pe tine. nici nu stiu ce-aveam in minte. sau stiu, dar nu recunosc. (:

  3. capricornk13 said,

    20/11/2009 at 3:22 pm

    ei, lasa ca stii ca suport pareri contrare, shoot! 😀

    • gingav said,

      20/11/2009 at 3:53 pm

      suporti pareri contrare?!? sa te vad:

      aveam in minte o portie sanatoasa de sacher torte!

      (hihihi…de fapt, nu. de fapt, ma gindeam la un mesaj disperat vazut pe drachenwand, linga mondsee.)

      • capricornk13 said,

        23/11/2009 at 7:21 am

        hi, hi!
        am mancat o portie imensa de Vanillieschnitte, scuze! 🙂 o spuma fina, fina, un pic mai consistenta ca frisca… mmmm

        • gingav said,

          23/11/2009 at 10:07 pm

          realizez disperat ca “have fun”-ul e prea bine pitit in comentariile mele anterioare.

          sorry.

          exact asta voiam sa spun. eat drink have fun.

          dar acum n-o mai dau pe ocolite:

          sper ca te-ai distrat bine!

          • capricornk13 said,

            24/11/2009 at 9:50 am

            aşa este 🙂

  4. 22/11/2009 at 1:17 am

    Merci de promovare. Acum sunt doua gesturi/posturi:
    Scriitori si critici literari despre luciat
    Demonstratia falsitatii acuzatiilor aduse lui luciat

    Ma gandesc daca sa mai scriu si un al treilea, in care sa ma ocup de detractorii ei, sa le pun in lumina motivatiile, contradictiile, caraghioslacul. Stiu ca tu esti de parere ca e mai bine sa fie ignorati, dar si terorista i-a ignorat si ei au actionat neobosit luni in sir, pana i-au umplut paharul cu lehamite si ea a plecat iar noi am ramas cu ei…

    • capricornk13 said,

      23/11/2009 at 7:33 am

      nu, noi n-am ramas cu ei; au ramas cu ei cei care sunt disperati dupa trafic si accepta orice ineptie… dupa cum vezi eu am aflat de la tine de gretosenia aia din DV, atat de tare ma intereseaza baletul de prost gust; n-am mers sa citesc tot articolul si nici aberatiile din partea cealalta; viata e frumoasa, draga mea! n-am timp sa mi-o umplu de meschinarii…


Leave a Reply

