Uau!!!

Cu riscul de a le apărea naivă şi sfertodoctă celor cu o cultură filozofică şi sociologică solidă (nimic de ascuns, aşa şi sunt în materie de filozofie), trebuie să mă declar absolut extaziată de “Criza spiritului american” (Closing of the American Mind) a lui Allan Bloom.  Credeam aseară că mă apuc de o chestie aridă, care mă va face să adorm după trei pagini. Am ajuns la pagina 120 când m-am uitat la ceas şi am constatat că este ora 1:00, deci absolut imperativ să dorm… Citiţi această carte!

4 Comments

  1. 24/11/2009 at 9:16 pm

    J.F. Revel ai frecventat? E răvăşitor şi el.

  2. capricornk13 said,

    24/11/2009 at 9:28 pm

    doar am citit despre J.F. Revel; m-am gandit sa trec intai prin Raymond Aron, nu crezi c-ar fi mai indicat? sau se poate oricum?

  3. C.SÎRB said,

    25/11/2009 at 4:34 pm

    Ai dreptate, R.A. mai întâi, ca să poţi pricepe mai bine unde şi de ce el şi Revel s-au “despărţit”. 🙂

  4. capricornk13 said,

    26/11/2009 at 12:41 pm

    multumesc, asa intelesesem si eu din ce mai citisem ici-colo 🙂


Leave a Reply

