Mu-ha-ha-ha-ha!!!!!!

Bună dimineaţa, domnule preşedinte pentru o seara, Geoana!  Aţi declarat aseară, în mărinimia dumneavoastră, călare pe calu’ alb făcut cadou (credeaţi dvs.) de “părinţii miresei”* Antonescu cel alb ca un Crin, că-l veţi trata cu respect pe domnul Băsescu…

Ia să vedem, cu cât respect o să-l trataţi pe domnul PREŞEDINTE Băsescu? 😀  La pariu c-o să vă porcăiţi ca la uşa cortului, cum a făcut şi “campionul bunului simţ” pe care l-aţi linguşit atâta de-mi stă mâncarea-n gât de două săptămâni?

*Felicitări domnului Adrian Ursu pentru această sintagmă sen-za-ţio-nală rostită aseară…

16 Comments

  1. Florin said,

    07/12/2009 at 4:11 pm

    Da, ca sa spun ce ar spune DR. House app de maretia pe care o afisa geoana ieri noapte : ”Arogance must be EARNED ! ” – Dle. Geoana

  2. hiacint said,

    07/12/2009 at 10:36 pm

    Sper ca le-au inghetat zimbetele slinoase de aseara, brrr.

  3. andrei said,

    08/12/2009 at 1:50 am

    Lasa-l, ma, saracu’! Si-asa s-a culcat cu Carla Bruni si s-a trezit cu Mona Pivniceru. 😀

  4. Costin said,

    08/12/2009 at 3:01 am

    Salut,

    imi poti trimite, te rog, un mail la adresa din formular pentru a-ti putea trimite o invitatie pentru a participa la raportul BR 2009, raportul blogosferei din Romania in 2009?

    Mai multe detalii aici: http://refresh.ro/2009/12/br-2009-studiul-blogosferei-romanesti/

    Multumesc,

    C.

  5. capricornk13 said,

    08/12/2009 at 9:22 am

    @florin: si mie imi place mult Dr. House 🙂
    @hiacint: ma ingrozisem… cand l-am vazut pupandu-se cu gg bkl iar apoi pe hrebengiuc pe ecran… mi s-a facut rau
    @andrei: da, am auzit tot felul de variante ieri, gen:
    culmea somnului – sa te culci presedinte si sa te trezesti prostanac
    culmea preacurviei – sa te culci cu geoana si sa te trezesti cu basescu
    cel mai scurt banc – geoana presedinte
    tu esti pro-basescu sau pro-stanac?
    😀 romanii sunt inepuizabili…
    @costin: vezi pe e-mail, multumesc

  6. adinab said,

    08/12/2009 at 10:19 am

    Inca un banc: “S-a aflat in sfarsit cine-i in spatele lui Traian Basescu: Mircea Geoana, cu 3 procente”. Mwahaha.

  7. dragos c said,

    08/12/2009 at 11:09 am

    oricât de prostănac ai fi, tot marinarul câștigă :))

  8. andrei said,

    08/12/2009 at 1:00 pm

    @ capricornk13:
    nici, nici. sunt contra. gica.

  9. capricornk13 said,

    09/12/2009 at 11:47 am

    @adinab: ha! pe-asta nu-l stiam 😀
    @dragos: sunt de rasul curcilor cu contestarea alegerilor, oricum
    @andrei: desigur ca nu era vorba de tine, dar e misto asta cu gica contra 😀

  10. evergreen said,

    09/12/2009 at 8:54 pm

    ce’i frumos d’acuma vine 😀

  11. voicunike said,

    10/12/2009 at 7:42 am

    Cu ce este mai bun Baselu decit Geoana?

  12. sshadow said,

    10/12/2009 at 5:37 pm

    ^ Aaaaa… nu este retard?

  13. capricornk13 said,

    10/12/2009 at 10:50 pm

    @evergreeen: din pacate nu vine mai nimic frumos o vreme prin Romania…
    @voicunike: geoana este un om foarte slab; si mai e si din PSD, un partid cu care eu personal nu voi vota niciodata; si s-a mai facut si de ras; dintre doua rele (ca nu ma omor nici dupa marinar, sa fie clar) prefer raul mai mic..
    @sshadow: da, nu e retard, insa nici mare inteligent sau politician nu e, sa fim seriosi…
    @toata lumea: ma scuzati c-am intervenit in aceasta lume, nu se va repeta (sper!) 😀

  14. jane said,

    12/12/2009 at 3:53 pm

    te scuzam, nu-i nimic, si noi simteam nevoia (-:

  15. Razvan said,

    13/12/2009 at 4:49 am

    Nu exista politica in Romania ci doar circ. Nici un candidat nu a fost potrivit pentru a scoate Romania din criza dar pana la urma te duci cuminte la vot si iti exerciti dreptul. Cu cine votezi conteaza destul de putin. Totusi rotitele se invart si Romania faci pasi mici dar siguri spre o democratie care fuctioneaza si este si prospera.

  16. capricornk13 said,

    13/12/2009 at 11:11 am

    jane – nu gasesc at pe tastatura asta! ma bucur, am spart monotonia, prea mult citit dom’ne!
    razvan – ma rog, cum spui tu… eu tot cred ca e mai bine sa te duci unde vezi cu ochii…


Leave a Reply

