De la rontziki, fiindcă tot n-am curaj să mă apuc să scriu despre Proust 🙂
1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
Folosesc semne de carte sau ţin minte pagina. Nu suport să am paginile îndoite…
2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta?
Da. O carte de bucate 😀
3. Citiţi în baie?
Da.
Da.
4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta?
M-am gândit. Din fericire pentru mine şi potenţialii mei cititori am constatat repede că n-am talent şi mi-am văzut de treaba mea.
5. Ce credeţi despre colecţiile de carte de la noi?
Hm, cred că este reuşită Cartea de pe noptieră şi cea de la Polirom cu autori români. Nu le urmăresc în mod special.
Hm, cred că este reuşită Cartea de pe noptieră şi cea de la Polirom cu autori români. Nu le urmăresc în mod special.
6. Care este cartea preferată?
Am mai răspuns de câteva ori la întrebarea asta şi risc să răspund de fiecare dată altfel 😀 Nu pot alege una singură, fireşte. Martin Eden, Idiotul, Pe aripile vântului, Forsyte Saga, Război şi pace, Dune, Jocul lui Ender. Şi mai sunt.
7. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
Da, recitesc permanent o serie de cărţi. Cele enumerate mai sus şi altele. Harry Potter, de exemplu.
Da, recitesc permanent o serie de cărţi. Cele enumerate mai sus şi altele. Harry Potter, de exemplu.
8. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
Aş fi fericită să mă întâlnesc cu ei, însă nu se mai poate cu mulţi 🙂 Ce să le spun, lucruri normale, şi ei sunt oameni. Întrebări despre cum şi de ce scriu, fireşte. Dar m-aş cam sfii…
9. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
Păi altfel n-aş avea un blog despre cărţi, nu? 🙂
Păi altfel n-aş avea un blog despre cărţi, nu? 🙂
10. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
O, pot fi diverse. O recomandare de la cineva în care am încredere, un autor pe care-l ştiu şi-mi place, un premiu literar (oricât de subiective ar fi), un capriciu de moment (îmi place coperta sau prezentarea de pe coperta 4 sau mai ştiu eu ce).
11. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
Şi la întrebarea asta am mai răspuns, poate nu exact sub aceeaşi formă. Răspunsul este acelaşi: Jocul lui Ender, Orson Scott Card.
12. Care este locul preferat pentru lectură?
Citesc oriunde (inclusiv în picioare în metroul ticsit) însă prefer un fotoliu sau o canapea plus un accesoriu pentru sprijinit picioarele 🙂
13. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
Nu prea pot citi cu muzică, în sensul că ori mă concentrez la una ori la cealaltă. Pot citi cu televizorul, dacă trebuie, însă dacă sunt singură nu-l deschid niciodată.
14. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
Da, cum vroiaţi altfel să citesc la birou? 😀
15. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
Sigur că citesc şi cărţi împrumutate, numai că aproape întotdeauna le cumpăr dacă-mi plac.
16. O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?
Ei, aici e prea mult loc de filozofare şi nu vreau să fiu ridicolă 🙂 Poate reprezenta foarte multe, esenţial este că-mi e necesară.
Nu dau leapşa nimănui în mod special, dacă vă tentează serviţi-vă…
dana said,
12/01/2010 at 6:20 pm
eu nu suport linistea si de obicei cand citesc pun o singura melodie pe repeat, ca sa nu ma bruieze :))
dar pot sa citesc si cu muzica, si cu galagie, si cu oameni dansand in jurul meu
in ce sens n-ai talent? pai dc ar scrie numai oamenii cu talent…
lumea ar fi mai frumoasa, desigur ;D
dar pt ca nu e cazul, si scriu si multi oameni care nu au nici macar idei, nici macar sarm, nici cultura, nici nimic, cred ca ar fi mai bine sa incerce si cei fara talent, dar cu alte calitati care sa-l compenseze. niste idei, viziuni, experienta de viata sau .. literara. si apoi iti rafinezi scrisul.
eu am citit destule carti de scriitori despre care as fi putut spune ca nu prea aveau talent dar aveau idei care meritau exprimate.
nu stiu ce-am vrut sa zic cu comentariul asta :))
nu-mi imaginez ca o sa zici acum bai … ce lumina s-a facut, o sa incep sa scriu o carte :))
dar in ultima vreme am citit atatea carti frumoase scrise de ..contemporani.. de pe alte meleaguri.. si mereu ma intrebam.. noi oare de ce n-avem literatura? contemporana, adica
…
mie mi-ar fi groaza sa ma intalnesc cu scriitorii mei preferati. in afara de vonnegut, poate. el parea rezonabil. in rest mie mi-au placut mereu scriitori (si artisti in general) care aveau ceva acru in modul de a privi viata si in literatura nu ma deranjeaza, dar .. fata in fata m-ar speria/ revolta
uneori imi imaginez cum ar fi de exemplu sa-l cunosc pe roger waters. cred ca e foarte meschin. nu stiu de ce cred asta, poate pt ca deduc ca a suferit mult dc a compus versurile pe care le-a compus
sau maugham
:)) vai n-as vrea sa-l intalnesc pe maugham nici dc ar depinde de asta viata mea ;
D
pe milan kundera mi-ar placea
vai ce mult am scris ;D
seara buna! 🙂
Alexandru said,
12/01/2010 at 8:12 pm
“noi oare de ce n-avem literatura? contemporana, adica”
Grea intrebare! : )
Ai reusit sa afli de ce nu aveti?
dana said,
13/01/2010 at 11:40 am
haha
la voi in cartier / oras circula carti bune in samizdat?
n-am reusit sa aflu de ce nu avem…
ma rog, mie imi plac Daniel Kehlmann, Chuck Palahniuk, Jonathan Coe, Carlos Ruiz Zafon, Wojciech Kuczok, Alain de Botton, Murakami- asta ca sa dau doar numele care imi vin acum in minte si sa vb numai despre tineri. stiu ca e un cliseu sa spui asta, vai unde e literatura noastra dar eu exact asta simt, ca.. nu e
si sper ca nu urmeaza (pt ca intuiesc din tonul tau ca tie ti se pare ca avem)sa dai nume de genul verdes, cpb, sau filip florian ..
de fapt realizez acum ca n-am mai citit lit romana contemporana de vreo 2 ani
a aparut ceva senzational in ultima vreme? 😛
sau pur si simplu avem gusturi diferite?
Alexandru said,
13/01/2010 at 3:39 pm
@Dana: Se spune că ”Ultimele însemnări ale lui Mateiu Caragiale…”, de Ion Iovan, ar fi senzaţională. N-am citit-o încă.
Şi da, mie mi se pare că avem. Sigur, nu ştiu ce gusturi ai tu şi nici nu prea reuşesc să le ghicesc: îţi plac Kehlmann şi Zafon, DAR ”speri să nu dau nume gen verdeş, cpb sau ff”, probabil pentru că nu ţi se pare că sînt comparabili cu ei : )
Uite – din ce am citit eu în ultimii doi ani – cîteva exemple de cărţi care mi s-au părut senzaţionale: Radu Vancu – ”biographia literaria”, ”Monstrul fericit” şi ”Poezia discreţiei absolute” (eseu critic despre Mircea Ivănescu); Simona Popescu – ”Lucrări în verde” şi ”Clava. Critificţiune cu Gellu Naum”.
Adică stăm chiar foarte bine.
capricornk13 said,
13/01/2010 at 11:51 am
@dana: intr-adevar, nu s-a facut lumina! 🙂 iti multumesc pentru gandul bun, oricum!
mie mi se pare ca avem literatura contemporana ok; da, ar fi fratii Florian, Razvan Radulescu, TOBobe, Cecilia Stefanescu, asta ca sa nu-l mentionam numai pe Cartarescu; iar la poezie stam chiar bine, din cate am citit eu (Radu Vancu, Komartin, Svetlana Carstean etc.) – iti recomand sa vizitezi blogurile lui whitenoise, zum, terorista, ele scriu (au scris) destul de mult despre literatura romana contemporana si ai de unde alege…
@Alexandru: pai nu avem? 🙂
Alexandru said,
13/01/2010 at 3:49 pm
@capricorn: Bon anniversaire! : )
capricornk13 said,
13/01/2010 at 5:08 pm
🙂 multumesc frumos!
mulliganoglu said,
13/01/2010 at 12:21 pm
in afara de Pizdet si Celebrul animal io n-am citit nimic interesant.
in ce priveste poezia, remarcabil e leon wahl (i.e. Silviu Gherman care a publicat ceva proza, nu grozava). incepuse bine si Dan Sociu, dar a dat-o-n proze ieftine si scumpe
capricornk13 said,
13/01/2010 at 3:07 pm
Eu n-am apucat, jenant stiu, sa citesc Pizdet. Bradea nu mi-a placut, iar Baetica m-a scarbit – se lansasera cam in acelasi timp Vakulovski si ele…
mulliganoglu said,
13/01/2010 at 5:23 pm
aoleo, bradea! toata critica era pe spate: smells like teen spirit, astea… dupa ce il executasera in serii ample pe vakulovski. oricum, aia de acomodare, “sunt o doamna, ce pula mea”, a deschis larg portile pt. o turma de doamne care au scris cu pula & cu pizda pt. ca (le) pare chic (unele se produc in continuare- cam fara succes in ultima vreme, e drept)
capricornk13 said,
13/01/2010 at 5:41 pm
da, pai de-aia mi-am luat si eu bradea, ca innebunisera toti; le-a trecut ca era clar ca nu se poate face literatura doar transcriind cum vorbesti tu cu baietii la bere, cu pula, pizda alte cele, sau descriind nenumarate pozitii in care faci sex – fara niciun subiect si fara nicio alta cautare sau propunere sau, in fine… n-aveau niciun proiect romanele alea;
gg said,
13/01/2010 at 2:37 pm
acum m-am prins de chestia cu 13.
iti doresc sa fii sanatoasa,sa traiesti multi ani,fericiti,multumiti,demni,sa ti se implineasca toate visele.
sper sa-ti placa:))
capricornk13 said,
13/01/2010 at 3:06 pm
@gg: multumesc mult! da, mi-a placut foarte mult! cred ca n-am ascultat bobby mcferrin de 10 ani cel putin!
gg said,
13/01/2010 at 3:36 pm
ma bucur.io sunt o mare iubitoare a lui yo yo ma.
pentru ca si tu si elf sunteti buni cunoscatori ai lit.sf,as vrea sa-ti arat ceva:
”Exista o multime de carti SF care nu li se adreseaza oamenilor simpli, fara cultura – inginerilor, spre exemplu.”
am gasit aceasta fraza pe un blog literar(dragos c), la comentarii si am ramas fara grai.
deci,daca puteti,tu sau elf,lamuriti-ma si pe mine,va rog: cui se adreseaza literatura sf? ma gandesc ca inginerii,dragii de ei,chiar au pus in practica unele lucruri ce tineau de sf,la un moment dat(ap de zbor,pt explorarea sp cosmic,de cercetare medicala,computere,tehnici de film,spatiul virtual,etc).
capricornk13 said,
13/01/2010 at 5:16 pm
pai nu am cu ce sa te lamuresc, afirmatia este hazardata; unul dintre cei mai buni scriitori romani de SF, danut ungureanu, este inginer… este adevarat ca exista anumite carti SF care cer o pregatire stiintifica destul de avansata in cazul in care tii neaparat sa intelegi sau sa verifici corectitudinea datelor/detaliilor stiintifice prezentate; insa aici inginerii se califica mai tare decat, sa spunem, literatii 🙂 afirmatia, insa, pare sa vizeze tocmai alt gen de romane SF, cele care propun teme complexe ale vietii, valorilor umane etc. si aici exista un pic de adevar, insa se ppoate extinde la orice fel de carti, nu doar la SF: fara o bruma de cultura fireste ca-ti scapa legaturi, pierzi sensuri, nu poti face analogiile sugerate de autor etc. dar repet – nu e deloc specific SF-ului
Adina said,
13/01/2010 at 5:45 pm
Dat fiind faptul ca eu am facut afirmatia sa o si explic:
A existat candva un om simpatic pe nume Iosif Sava. El a facut numeroase lucruri bune pentru cultura romana, printre care unele emisiuni TV si radio care-au incantat & adesea instruit cateva generatii de romani admiratori ai muzicii clasice. Intr-o anume editie a unei asemenea emisiuni (urmarita de multa lume, vezi mai sus), Iosif Sava a afirmat urmatoarele:
“Era un om simplu, fara cultura – un inginer”.
Pam-Pam. Uimire, cutremur, vorba de duh preluata de ingineri atat ca forma de auto-persiflare cat si ca exemplu de mod in care o poate lua razna vorba.
Imi pare rau daca am jignit vreun inginer facand aceasta aluzie; va asigur de inalta mea consideratie pentru toate categoriile de ocupatii, slujbe sau moduri de petrecere a timpului liber cu efectul sencundar al producerii de bani.
dana said,
13/01/2010 at 3:57 pm
caligraf..
pai nu mi se par comparabili… 😀
o sa caut ce ai enumerat tu acolo (sper sa nu fie toate volume de critica:P), desi asa am zis si cu literatura SF cand mi-a recomandat cineva si nu am cumparat decat piciul si n-am citit-o.. 😦
poezie nu prea citesc. adica am poetii mei pe care ii citesc tot timpul dar nu pot sa citesc carti de poezii cum citesc romane sau altceva
whitenoise citesc 😛
dar e prea multa poezie pt mine
gg, poate incerca sa spuna ca sunt niste profunzimi pe care nu ai cum sa le patrunzi dc nu ai citit mult si divers in viata ta, si ingingerii in general probabil nu citesc prea multa beletristica
ma rog, fratele meu e inginer si a citit mai multe carti decat mine care sunt.. bibliotecara :))
dar dupa parerea mea e foarte idiot sa spui ca o forma de arta se adreseaza.. cuiva anume
Alexandru said,
13/01/2010 at 4:53 pm
@Dana: Nu-s ”volume de critică”, sînt cărţi pur şi simplu : )
Vezi că mi se pare că Zafon tocmai a publicat un roman nou, nu cumva să-l scapi : )
Ştiu că nu prea citeşti poezie, probabil de-asta ţi se pare că ”nu avem” : )
capricornk13 said,
13/01/2010 at 5:18 pm
@dana: perfect de acord cu ultima ta fraza;
gg said,
13/01/2010 at 5:18 pm
@dana-unii scriitori de sf(mai mult sau mai putin profunzi)sunt chiar ingineri,haha! cristian tudor popescu,de exemplu.un om simplu si fara cultura.
sau a.clarke,tehnician specialist in radare.tot un om simplu si fara cultura:)
pe de alta parte,multi scriitori de sf au fost medici sau au avut legatura cu stiintele med(biochimisti)-stanislaw lem,m. crichton,isaac asimov, si drept sa-ti spun am inalnit destui medici care n-au citit in viata lor o carte de lit sf. deci,tot niste simpli si niste inculti!
capricornk13 said,
13/01/2010 at 5:22 pm
@gg: exact ce spuneam si eu mai sus 🙂
SF-ul este un gen literar interesant tocmai pentru ca adauga la temele literaturii “mainstream” dintotdeauna (fundamental trateaza exact aceleasi lucruri) o noua dimensiune, sau, mai precis, o noua perspectiva
gg said,
13/01/2010 at 5:27 pm
@capricorn,scuze,n-am vazut postarea ta.
oricum,intrebarea era cumva retorica. de fapt,mi s-a parut total nepotrivita aceasta remarca! sigur ca pierzi sensuri,legaturi, profunzimi,dar de ce oare se apuca de citit cineva,chiar si un inginer ,literatura sf sau nu, daca nu tocmai pentru a descoperi toate astea?!
nu mai bine citim stirile mondene sau alea de scandal?
capricornk13 said,
13/01/2010 at 5:43 pm
ei, de apucat de citit cine mai tine minte de ce ne-am apucat? 😀
cred ca de continuat sa citesti continui din motivul dat de tine 🙂 remarca este nepotrivita, asa cred si eu
Adina said,
13/01/2010 at 5:51 pm
Am explicat mai sus ce-i cu inginerul. De-acu o sa pun notita explicativa la orice comment.
Notita explicativa: afirmatia de mai sus privind notitele explicative este o glumita, poate idioata. Nu este menita sa ofenseze pe nimeni, indiferent de tipul de umor pe care il agreaza. Va multumesc.
capricornk13 said,
13/01/2010 at 8:58 pm
draga mea, eu nu stiam ca tu ai spus asta, iar rupta din context pare ciudata; asa cum ai povestit tu e amuzant 🙂 no offense, gg credea altceva, sunt convinsa 🙂
adinab said,
13/01/2010 at 9:15 pm
Asa-i in fotbal.
Dar ce cauti la ora asta pe net? Eu deja ti-am inchinat un pa’arel, go have fun 🙂
mulliganoglu said,
13/01/2010 at 5:53 pm
in legatura cu ce spunea gg, a aparut o varietate de gusteri (nu numai e net) pt. care cultura = beletristica ingurgitata (neaparat 2,3 rusi, proust, hesse,…). normal, toata lumea stie sa citeasca.
Alexandru said,
13/01/2010 at 7:07 pm
…uimitor cit de bine a supravietuit ideea asta despre ‘culthurrra’, de pe vremea comunismului. Asezonata cu scenarii apocaliptice: lumea nu mai citeste, putinii cititori care au mai ramas oricum nu-i mai citesc pe Marii Clasici, Scriitorii nu mai scriu Capodopere, aceleasi diagnostice si profetii de circiuma, repetate la nesfirsit.
Si mai uimitoare sint dispretul si suficienta cu care Ultimii Aparatori ai Culthurrrii ii privesc pe ceilalti – ii considera asa, un fel de masa informa, cu lecturile induse de mode, fara discernamint, fara ‘gust’, ‘superficiali’ etc.
Iar cind se-apuca ei sa scrie ceva despre Marii Clasici, te-ntrebi la ce le-a folosit sa-i citeasca.
capricornk13 said,
13/01/2010 at 9:12 pm
😀 acuma’ chiar ca nu mai am curaj sa scriu despre Proust! 🙂
mulliganoglu said,
13/01/2010 at 9:28 pm
de ce?!
Alexandru said,
13/01/2010 at 11:36 pm
Ei, eu faceam aluzie la, de exemplu, d-l Ioan Suciu, care reuseste sa transforme “Doctor Faustus” intr-un fel de manga, agrementate de consideratii precum “efortul de lectură ţi se insinuează în minte” 🙂
mulliganoglu said,
13/01/2010 at 11:51 pm
incep sa cred ca DOMNUL i.suciu e extraterestru (ca sa nu zic prototip de cretin).
h.bloom intreaba: “În ce moment al literaturii laice au început oamenii să vorbească despre poezii şi povestiri „nemuritoare”? ”
i.suciu raspunde: “Chestia e că acest moment a apărut cândva, demult”.
mulliganoglu said,
13/01/2010 at 9:15 pm
cum au supravietuit si superstitiile mic-burgheze despre aristocratie- Globonia e asediata de un promotor al lor
dana said,
13/01/2010 at 6:22 pm
:))
caligraf, nu mi-a scapat, deja l-am citit :)))
da, probabil ca vorbesc cam .. in necunostinta de cauza despre unele lucruri, dar eu imi tot imaginez ca dc ceva ar fi.. spectaculos nu ar avea cum sa nu ajunga si la mine (mai ales ca mai si caut, nu stau inchisa in casa astept sa ma loveasca vreo capodopera.
dar e, poate, gresit sa pornesc de la premiza ca la noi in tara o carte buna ar face prea multa valva
si iar am zis ceva de romania :))
nu stiu ce m-a apucat. cred ca inca n-am depasit socul alegerilor 😛
Alexandru said,
13/01/2010 at 7:12 pm
Sa nu te superi pe mine, ca nu vreau sa fiu rautacios : )
Cred ca ai dreptate, si mie mi se pare ca putine carti bune au avut parte de promovarea pe care o meritau : ) Eu incerc sa ma tin cit de cit la curent cu reviste + bloguri, ca librariile sint la vreo 6 000 km de mine : )
gg said,
13/01/2010 at 6:32 pm
buck, la cata literatura am citit eu,exprimata in unitati de carte/zi,luna sau an, ma dovedesc o mare inculta. am mai spus-o, daca imi spune ceva o carte,o citesc pana o invat pe de rost.daca nu,o las balta imediat.
de asta nu inteleg aceasta exhibitie de carti citite si neaparat recenzate. de parca suntem la ora de lb romana,clasele primare,si ne pune dna sa povestim ”cu cuvintele voastre” cartulia cu pricina.
absolut delicios poemul tau despre gusteri! haha!
capricornk13 said,
13/01/2010 at 9:14 pm
cum spuneam si mai sus, ma descurajati definitiv! 😀 ma scuzati, pot sa mai scriu despre carti? mie mi-au placut si unii clasici si altii…
mulliganoglu said,
13/01/2010 at 6:50 pm
gg, dupa formula aia io stau mai prost. di pacate pt. turbo-cititorii degraba recenzenti, conteaza si ce citesti- spre ex., Levantul poa’ sa-ti ocupe lejer vreo 2-3 ani (sa nu zic 5)- e aproape imposibil sa n-o lasi deoparte, din cand in cand, ca sa vezi si originalul, aproape toata lirica romana (si, contrar parerilor ignorantilor, nu e putin)
capricornk13 said,
13/01/2010 at 9:15 pm
agreed 🙂
gg said,
14/01/2010 at 12:19 am
capricorn,tot pe-acolo faceam si eu aluzie cu recenziile. tu ai un stil oricum mai bine definit si oricum mai proaspat decat rasuflatul de isuciu.si apoi ai publicul si cititorii tai,de nisa cumva,si ma refer la lit sf.
dupa cum spune si alexandru,ma intreb la ce i-a folosit sa citeasca doctor faustus si sa produca apoi asemenea elucubratie:
El compune Lamentările lui Faustus, o muzică stranie cu uriaşe efecte de contrast, cu o intrare tragică a corului a capella care are maximum de forţă după coborârea lui Faust în infern, piesă orchestrală pentru grand-ballet şi un galop de o fantastică multiplicitate ritmică – o explozie de lamentări după o infernală orgie de veselie.
piesa orchestrala pt grand-ballet si galop, avandu-i ca prim balerini pe ”mock turttle” si prietenul sau ”the lobster”. ROFL
capricornk13 said,
14/01/2010 at 11:29 am
Pe “nisa” SF am scris in special in ultima vreme, de cand am fost invitata la cenaclul Prospect’art si i-am cunoscut pe membrii SRSFF, fani etc. – am aflat de mai multe carti si autori, in consecinta am si citit mai mult SF&F decat o facusem in precedentii 10-15 ani. Scopul globului :), cum zice M, a fost sa mai schimb o vorba cu alti oameni care-si petrec timpul citind si sa impartasesc din bucuria pe care mi-o provoaca mie o carte buna. Cinic privind ai dreptate, noi, bloggerii livresti cam asta facem: povestim cartile “cu cuvintele noastre”. Valoarea acestui demers este in mod cert discutabila, insa mi-ar placea sa cred, de exemplu, ca am determinat cativa oameni sa puna mana pe anumite carti si sa se bucure de ele. Am naivitatea / idealismul / optimismul, cum vrei sa-i spui, sa cred ca lumea e un pic mai frumoasa, mai bogata si mai complexa cu fiecare carte citita de cineva. Altfel nu prea ai puncte de referinta pentru propriile tale experiente si sentimente, nu stii sa intelegi, sa evaluezi si sa raspunzi adecvat la lucrurile care ti se intampla in viata reala. Esti construit interior si de cartile pe care le-ai parcurs. Scuze pentru comentariul interminabil, insa am simtit nevoia unei explicatii care sa contracareze un pic atitudinea ta cinica 🙂
mulliganoglu said,
14/01/2010 at 12:34 am
sandu belle parca a studiat limba si literatura, neh? nu stiu ce dracului a invatat acolo, treaba e ca iar s-a facut de ras:
“als says:
14/01/2010 at 0:10 am
am uitat sa-ti zic: literatorul frustrat ne-a dedicat o poezie – exercitiu/pastisa arghezian(a) nelipsita de calitati
o sa mi-o trec pe curat, imi plac oximoroanele…”
capricornk13 said,
14/01/2010 at 11:31 am
Mulli, te apreciaza omul, nu te bucuri? 😀
mulliganoglu said,
14/01/2010 at 11:34 am
nu ma bucur, cum ar putea sa ma bucure aprecierile unuia care il confunda pe Profet cu tarcovnicul theodorescu?!
gg said,
14/01/2010 at 11:47 am
capricorn,doamne fereste,nu am vrut sa par cinica.mai ales cu tine.nu pot acum sa dezvolt,caci totusi sunt la munca si ma asteapta destui pe hol sa-i ascult,asa ca ne vedem mai tarziu cu explicatii.inca o data,te asigur de consideratia mea.
capricornk13 said,
14/01/2010 at 12:15 pm
o, pai bafta la treaba, eu sunt libera pana duminica, de-aia ma zbengui in voie 🙂
putem dezvolta oricand, desigur
mulliganoglu said,
14/01/2010 at 11:57 am
dar sa ne intoarcem la gusterii nostri. DOMNUL suciu, i., s-a apucat de filme. dar cum e si un impatimit psiho-socio-polito-log, mai racaie si gropite cu labele din spate:
“Veneţia 1596. Un oraş puternic, liberal, strălucitor, cosmopolit.”
povesteste, ca-n clasele primare, actiunea (cu detalii trase perpelite prin gandirea lui emil bobu: “Îşi scoate chiar arma cu lama lucitoare, cu aspect ameninţător ca a unui de cuţit de măcelărie.”) si, dupa ce s-a facut dreptate, nu-i scapa o comparatie cu tarisoara:
“Scena este magnifică şi incredibilă pentru nişte români care privesc spre ecran. Iată cum se respecta legea în acele timpuri înapoiate. “
capricornk13 said,
14/01/2010 at 12:17 pm
repet ce-am scris si la tine – iti pierzi timpul
recunosc, e amuzant… dar sunt convinsa ca ai lucruri mai bune de facut 🙂
mulliganoglu said,
14/01/2010 at 5:57 pm
joaca e cel mai important lucru
numai ca reptilienii aia 2 nu stiu jocuri frumoase
asta e, ne descurcam cu ce-avem
capricornk13 said,
14/01/2010 at 6:00 pm
nu, problema nu este ca nu stiu jocuri frumoase, problema este ca nu respecta regulile niciunui joc, triseaza ordinar; iar atunci cand sunt prinsi cu ocaua mica, mint ca o gazeta ruseasca…
mulliganoglu said,
14/01/2010 at 8:51 pm
asta e f. bine, altfel ar putea fi luati in serios de cei cu creierii mai cruzi
capricornk13 said,
15/01/2010 at 12:11 pm
😀