Timp!

M-am lenevit de tot în ultima vreme, nu mai scriu aproape nimic pe blog, dar mai rău este că nici n-am mai terminat nimic. Citesc “The Book of the New Sun” a lui Wolfe şi mi se pare foarte grea.  Nu mă prinde, mi se pare foarte pretenţioasă, bine scrisă, profundă, însă nu e o carte de citit în metrou – şi numai în metrou şi în avion mai apuc. În schimb cumpăr… a venit Humanitas (care face 20 de ani, să trăiască) la noi la birou cu un stand de cărţi şi mi-am luat cadou vreo 12 de 8 martie, aşa.  În două tranşe, ieri şi astăzi, că tot zbor azi din nou la Viena şi n-o să am timp de nimic.  Şi nici în weekend, când revin, că iar am musafiri şi nu pot să stau cuminte… Data trecută mi-am cumpărat primele 4 sezoane din “Dr. House”, singurul motiv pentru care deschideam TV-ul în România.  Aşa că de miercuri îmi petrec serile libere lipită de ecranul laptop-ului (DVD-playerul mi-a clacat) şi-l iubesc pe House.  Patetic, ştiu 🙂

Ce cărţi am achiziţionat:

1. Thocomerius – Negru-Vodă – Neagu Djuvara

2. Între Orient şi Occident – Neagu Djuvara

3. Există istorie adevărată? – Neagu Djuvara

4. Războiul de 77 de ani şi premisele hegemoniei americane – Neagu Djuvara

5. Dragostea, şi moartea, şi valurile – Yasushi Inoue

6. Cutremur de timp – Kurt Vonnegut

7. Puşcăriaşul – Kurt Vonnegut

8. Mal di pietre – Milena Agus

9. Viaţa începe vineri – Ioana Pârvulescu

10. Poveste despre dragoste şi întuneric – Amos Oz

11. Băieţii şi alte povestiri – Mario Vargas Llosa

12. Compromisul – Serghei Dovlatov

Acum mă rog numai să mă potolesc cu plecările, să mai las laptop-ul să se răcească şi să nu mai plec la 7 seara de la birou, ca să încep măcar să întrevăd o şansă de a citi mai mult de 10% din cărţile pe care nu încetez să le cumpăr.  Cred că am ajuns să am un stoc de 1 an de necitite numai din ultimele runde.  Nu mai vorbim de cele hăt, cumpărate prin 2008…

19 Comments

  1. voicunike said,

    09/03/2010 at 7:49 pm

    He ,he he ! Ia uite cine se mai uita la fel ca mine la Dr.House?! 😀
    Si hai cu cititul! Iti tin pumnii! 😀 😉

  2. 09/03/2010 at 7:51 pm

    simpatizez intru totul! 🙂 vonegut si dovlatov, yummy!

  3. hiacint said,

    09/03/2010 at 8:09 pm

    Protestez, nu e patetic, ci înalt cultural&socio-&psihologic. Am zis 🙂

  4. bebe said,

    09/03/2010 at 10:15 pm

    Lasa ca le pastrezi pentru pensie! Ca atunci nu o sa mai ai bani de carti! Citim impreuna in Cismigiu! 😀

  5. 09/03/2010 at 11:13 pm

    Alo, ce faci?! Păi Wolfe NU se citeşte în metrou, decât să-l citeşti aşa mai bine îl laşi pentru o perioadă când o să fii mai puţin tracasată.

  6. andrei said,

    09/03/2010 at 11:45 pm

    De-mi-si-ia! De-mi-si-ia! 😀

  7. Liviu said,

    10/03/2010 at 12:16 am

    Povestea despre dragoste si intuneric e intr-adevar o achizitie buna 🙂

  8. zum said,

    10/03/2010 at 3:53 am

    ah, cu House o sa termini cand termini toate episoadele. eu am noroc ca-s la zi si astept episodul saptamanal. cand l-am descoperit nu mai faceam altceva. si mai am noroc ca e in pauza Mad Men, si cu ala am patit la fel. apoi a venit randul lui Curb Your Enthusiasm. acum le-am dat gata pe toate, am timp sa mai deschid si eu o carte seara 🙂
    vad ca ti-ai laut o gramada de Djuvara. si eu 🙂

  9. jane said,

    10/03/2010 at 11:47 am

    oho, ce de cărţi şi ce de house…aş vrea să fiu în locul tău (:

  10. Madalina said,

    10/03/2010 at 1:44 pm

    Daca am putea sa cumparam si timp atunci cand cumparam carti… ce bine ar fi! Eu am un anticariat unde merg regulat si plec cu o plasa de carti de fiecare data, iar vanzatoarea ma stie si imi zice tot timpul: Iar aveti ce citi o perioada! Raspunsul meu e invariabil acelasi: le adun pentru cand ies la pensie 🙂
    Cat despre House, numai de bine! Aseara am vazut ultimul episod, am adormit inainte de final, asa ca m-am trezit mai devreme sa il vad inainte de a pleca la serviciu. E foarte addictive. Recomand si Californication.

  11. Cinabru said,

    11/03/2010 at 11:10 am

    Felicitari pentru Djuvara, dar as fi curios sa cetesc la tine cum e Llosa.

  12. capricornk13 said,

    11/03/2010 at 7:44 pm

    @voicunike: ce dragut! 🙂 imi pare rau ca nu pot sa ti le imprumut (sunt cu subtitrare in engleza) – desi, daca te tenteaza, cu mare drag!
    @dragos: da, dar ti-am promis ca citesc Hemingway intai 🙂
    @hiacint: sigur ca da, la fel ca dormitul cu pisicile, mie-mi spui? 😀
    @bebe: in Cismigiu sa fie 🙂 nu vrei in Hyde Park, totusi?
    @dreamingjewel: da, domnisoara, stiu ca aveti dreptate; my mistake 😦
    @andrei: da, da’ de la ce? 😀
    @liviu: pai incurajeaza-ma, ca n-am citit nimic Oz si mi-e cam frica…
    @zum: eu am mai patit asa cu 24 si Prison Break; cu primele 3 sezoane din 24 mi-am petrecut o vacanta intreaga de Craciun: ma culcam la 4 dimineata cand mi se inchideau ochii, ma trezeam ca disperata la 8, imi faceam cafeaua si ma asezam la loc 🙂
    Djuvara rulz, de mult vroiam toate cartile lui; m-am apucat de Thocomerius si e misto rau
    @jane: pai poti sa fii, zici de House si ti-l dau sa-l vezi (DUPA ce-l termin eu, ok? :D)
    @madalina: merci de recomandare, nu vreau sa ma mai apuc deocamdata de altele, ca nu mai citesc deloc! cat despre anticariat, continua, poate se iveste ceva timp fara sa-l cumperi, mai stii? 🙂
    @cinabru: da, n-am mai citit nimic Llosa de ani buni; mi-e cam teama, ca Matusa Julia si condeierul mi-a placut, dar Conversatia la catedrala nu;

  13. Liviu said,

    11/03/2010 at 10:49 pm

    Doar o curiozitate… ai primit cumva un email de la mine? Daca nu l-ai primit atunci cred ca e prin spam 😀
    Cat despre “Poveste despre dragoste si intuneric”… e o carte minunata despre carti 😀 Si cum sa nu-ti placa tocmai cartile despre carti? 😀

  14. andrei said,

    16/03/2010 at 7:27 pm

    Apropo de Humanitas, nu mai tin minte, ti-ai luat Atlasul norilor sau nu? Nu ca ai avea timp s-o citesti, da’ macar asa, de kiki.

  15. George said,

    18/03/2010 at 8:55 am

    Vezi ca este Kilipirimul in aceasta perioada, poate gasesti acolo carti care sa te atraga. Cum adica a venit Humanitas cu taraba? Chiar la birou?

  16. capricornk13 said,

    19/03/2010 at 5:17 pm

    multumesc, george; nu cred ca am cum sa ajung la kilipirim si oricum, numai asta-mi mai lipseste:)

  17. capricornk13 said,

    19/03/2010 at 5:17 pm

    da, au venit chiar la birou, au pus un stand in hol 🙂


Leave a Reply

