Lună plină

O grămadă de evenimente luna asta!  Astăzi (cum toată lumea ştie) începe Bookfest la Romexpo, cu o invitată specială: Spania.  Găsiţi programul complet aici. Eu n-am cum să merg până sâmbătă, însă atunci sper să nu ratez: la ora 13 la Humanitas lansările lui Mircea Cărtărescu, să trec pe la Nemira între 12 şi 13 când povestesc despre noile apariţii MDP şi Mike, să stau pe la Millenium cu Bebe şi Nicu, alături de Horia, căci între 11 şi 15 au tot felul de evenimente, iar de la 17 la 17:30 să nu mă dezlipesc de Cartea Românească, unde Marin Mălaicu-Hondrari îşi lansează “Apropierea”.

Am aflat de la poiematike (mulţumesc frumos, sper să ajung!) despre o lectură în scop caritabil, care va avea loc astăzi, la ora 20:00, la MŢR.  Detalii pe blogul lui Octavian Soviany aici, vor citi Mircea Cărtărescu, Domnica Drumea, Andrei Gamarţ, Ioana Nicolaie, Claudiu Komartin, Simona Popescu, Octavian Soviany şi Cecilia Ştefănescu “intersectaţi” de muzica Adei Milea.  Am descoperit, între timp, şi afişul evenimentului, pe blogul lui CK:

Luni de la ora 17:30 (cred că fac dinadins, să nu ajung niciodată!!!) avem o nouă şedinţă ProspectArt, la care vor citi Marian Truţă (Cumania, o povestire excelentă, pe care i-am devorat-o pe blog, acum au mai rămas doar fragmente, pentru că urmează publicarea), Silviana Şorop şi Cristian Tamaş (o traducere după Robert Sheckley).

12 Comments

  1. kvala said,

    09/06/2010 at 10:47 pm

    Lasa Capri, te asteptam, incepem mai tarziu… gasim noi o solutie 😉

  2. capricornk13 said,

    09/06/2010 at 11:15 pm

    oooo, multzumesc, fii serios! vedeti-va de programul vostru 🙂

  3. kvala said,

    09/06/2010 at 11:17 pm

    Dar insist 😉

  4. danut said,

    09/06/2010 at 11:18 pm

    Hm… Ordinea si disciplina sunt in pericol…

  5. kvala said,

    09/06/2010 at 11:19 pm

    Pentru Capri, oricand le punem in pericol 🙂

  6. capricornk13 said,

    09/06/2010 at 11:19 pm

    uau! dar ce faceti voi doi, imi urmariti blogul cu mijloace supranaturale?!!! am scris acum 1 minut, you aliens! 😉

  7. kvala said,

    09/06/2010 at 11:22 pm

    Noi controlam imaginea si pe verticala si pe orizontala 😀

  8. capricornk13 said,

    09/06/2010 at 11:50 pm

    voi controlati lumea, de fapt! 🙂

  9. we said,

    13/06/2010 at 2:26 pm

    ck13: am o ruga la tine – cam care ar fi SF-urile traduse (lista minimala) in romania ce merita cumparate? daca nu vrei sa o scrii aici, poti folosi emailul lu moa. de pe 3 incolo voi fi mai consistent in romanika.

    ‘tzam.

  10. capricornk13 said,

    13/06/2010 at 9:22 pm

    @we: scriu cu drag si aici; nu stiu daca sunt cea mai in masura sa te sfatuiasca, poate-ar fi bine s-o intrebi pe DJ, ea e mai la curent si citeste mai mult SF decat mine; eu pot sa-ti zic de Strugatki (ce n-ai citit), sunt tradusi foarte bine; din engleza nu cred ca are sens sa-ti zic tie, doar le ai la indemana in original si-ar fi pacat… altfel, ghidoveanu, MDPul si roxana brinceanu traduc foarte bine toti trei, deci poti lua cu incredere; sper sa te fi lamurit cat de cat 🙂
    a, si stii ce poti sa-ti iei, Gene Wolfe, eu m-am cam chinuit cu el in engleza, recunosc (crede-ma, o vorbesc la nivel native, da’ e foarte greu); la fel, aca-ti place Simmons, merita sa-ti iei Hyperion, in engleza cred ca e dificil

  11. we said,

    14/06/2010 at 4:32 pm

    sincer, nu, nu prea m-ai lamurit. cine DJ?
    cu traducerile, mda, sunt destul de suspicios, tocmai ma uit pe 1 carte din ciclul DiscWorld si e tradusa infect.

    Gene Wolfe, nu am auzit…incercam.

    am aruncat 1 ochi in 2-3 librarii minore si nu am vazut ceva iesit din comun in ultima perioada (1 an). vad ca baietii s-au apucat sa traduca la greu toate fantasy-urile la 2 lei snopul.
    mai bine ar traduce Gaiman si Watchmen…

    all in all, in afara de serge brussolo, luat deja, nu prea merita nimic cumparat in Syfy din Romanica. pare-se.

    thanks, anyway.

  12. capricornk13 said,

    14/06/2010 at 4:53 pm

    te rog sa ma ierti, am uitat sa pun link-ul (DJ=dreaming jewel), iata-l
    http://bibliotecababel.wordpress.com/
    un alt site foarte bun este http://www.cititorsf.ro/


Leave a Reply

