De vacanta

In stilul meu caracteristic, astazi plec in vacanta sau nu. Adica nu stiu sigur daca ma intorc luni la birou sau ma intorc peste doua saptamani… Mai vedem.

N-am reusit sa pun mai nimic din ceea ce am citit pe-aici in ultima vreme, la insemnearea de mai jos despre cartea lui Radu ma chinui de vreo doua saptamani (si e 1% din ce mi-as fi dorit, e foarte misto Monstrul), insa raportez c-am terminat intre timp o carte de povestiri a lui Richard Yates, Un anotimp in Berceni si Papusarul lui Claudiu Komartin, 100 de pagini din Mostenirea Heorot, Nimicul lui Cartarescu, Cerul din burta al sotiei sale si What I Loved a lui Siri Hustvedt. In afara de Cerul din burta, cu care n-am reusit sa rezonez deloc, mi-au placut toate.

Mi-am luat la mine Biographia litteraria, Concert din muzica de Bach (de la zum citire), Viata pe un peron (ca mi-a facut pofta mare giuvaerul), Fundatia si Fundatia si imperiul ale lui Asimov, povestirile lui Mircea Oprita si Intre bariere a lui Doru Stoica, fiindca altfel m-ar fi batut voicunike :D, Sora mea de dincolo a Ilenei Malancioiu, Cruciada copiilor a Florinei Ilis, Matei Iliescu a lui Radu Petrescu, Intamplari din irealitatea imediata a lui Blecher si alte cateva carti pe care nu le mai retin.  De scris nu stiu daca apuc…

Plec undeva prin muntii Sebesului, intr-un sat pe marginea paraului, pe un drum forestier care se pierde pana hat, departe pe culmi.  Ma duc sa dorm si sa citesc… Wish me luck! 🙂

12 Comments

  1. mulliganoglu said,

    02/07/2010 at 2:44 pm

    deci dacă sunt râşi în zonă:

    — PĂZEA!

  2. white noise said,

    02/07/2010 at 3:14 pm

    sa dormi si pt noi 🙂

  3. Adina said,

    02/07/2010 at 3:55 pm

    Vacanta frumoasa 🙂

  4. zum said,

    02/07/2010 at 4:50 pm

    oh, vacanta mea ideala! sper sa nu te-ntorci luni la birou si sa te bucuri de satul ala 🙂

  5. Raluca said,

    02/07/2010 at 10:19 pm

    capri: ireal de idilica descrierea locului ala!
    sa ai vacanta frumoasa(cu siguranta o sa ai), sa-ti incarci bateria- trei liniute! si sa citesti un raft intreg!

  6. 03/07/2010 at 12:37 am

    Ha! Că bine zici de Doru Stoica, poate-mi ies din lene şi scriu şi eu recenzia aia odată, că amân de vreo lună! Câhhhh! M-am făcut o puturoasă.
    Altminteri, concediu plăcut, odihnă cât cuprinde şi spor la citit! Judecând după câte cărţi ai luat, pare să fie vorba mai degrabă de două săptămâni, nu de două zile.
    Şi sper să-ţi placă Paler, deşi nu l-aş vedea ca pe o lectură de vacanţă… Dar pân la urmă pădure, linişte, munte, sună exact ca locul unde te poţi gândi în linişte la diverse lucruri.

  7. capricornk13 said,

    03/07/2010 at 1:29 am

    @mulli: n-am vazut niciodata prin zona, dar nici nu m-am preumblat mult; altfel, imi plac pisicile 😀
    @white noise: da, nu vezi ce mai dorm?! 🙂 mi se pare incredibil ca am net, aici aproape nu e semnal la telefon…
    @adina: pai maine se va decide daca e vacanta sau nu 😀
    @zum: asa sper si eu…
    @raluca: si inca nu i-am facut dreptate! nici pe departe… daca ies afara acum, nu se aude nimic in afara de cursul apei… sunt tone de stele pe cer, iar realitatea dispare;
    @dj: pai le-am luat in caz ca; daca stau doua saptamani, nu cred ca face fata libraria din Sebes! 😀
    eu n-am facut niciodata diferenta intre carti de vacanta, de munca, de metrou etc. e exact acelasi lucru; singurul lucru pe care il fac diferit atunci cand sunt foarte obosita, sfarsita, este sa recitesc kestii pe care le iubesc – asa sunt 100% convinsa ca-mi fac o bucurie si vad din nou viata in roz 🙂

    • 03/07/2010 at 9:07 am

      Asta ar fi o întreagă discuţie. De exemplu, Proust nu mi se pare de citit în metrou, necesită altă atmosferă. La fel Gene Wolfe – o lectură fragmentată nu face niciun serviciu cărţii, că pierzi firul. Eu am cărţi de citit în metrou şi cărţi de citit în week-end, în linişte, neîntreruptă de nimic, cărţi de citit când sunt supărată sau obosită la culme (horror-uri sau fantasy, de exemplu), cărţi de citit în vacanţă, sunt şi cărţi care merg citite oriunde etc.

  8. rontziki said,

    04/07/2010 at 2:09 pm

    Vacanţă frumoasă! Te invidiez :)) dar aştept cu răbdare luna august când s-ar putea să am şi eu o vacanţă cu odihnă şi mult citit 🙂

  9. we said,

    04/07/2010 at 2:10 pm

    i wish u luck:)

  10. capricornk13 said,

    05/07/2010 at 10:03 am

    @dj: cred ca ai dreptate, insa niciodata n-am avut suficient timp sa fac vreo clasificare similara :))
    @rontziki: multumesc frumos… nu stiu cat de frumoasa va fi, insa linistita e cert… tocmai s-au adunat norii de ploaie si m-a lovit o criza de lumbago (mi s-au blocat niste muschiuleti pe spate) asa ca trebuie sa stau in pat si sa citesc 🙂
    @we: thanks, I need that 🙂

  11. we said,

    06/07/2010 at 6:48 pm

    @ck’ule, am cascat gura in vreo 2 librarii si am vazut ca au ceva PK Dick tradus. Wouldn’t be bad to get some, if not all, of them. PK Dick e fundamental pt. syfy.

    Altfel, prea multe, mult prea multe traduceri de chick-lit. Prea multe coperte roz si suavitati.


Leave a Reply

