Update pe book shopping

Am coborat pana la Thalia in pauza sa-mi iau Robert Charles Wilson, recomandat de DJ si Glen Cook, recomandat de WE (desi Black Company e posibil s-o am in romaneste, nu mi-am despachetat cartile inca). Nu i-am gasit pe niciunul 😦 Drept pentru care, de nervi, mi-am cumparat Pale Fire a lui Nabokov, The New York Trilogy a lui Paul Auster, Amulet a lui Roberto Bolano si A Fair Maiden a lui Joyce Carol Oates. Cum Amulet nu cred sa se fi tradus in romaneste, probabil ca am toate sansele sa-l abordez pe Bolano cu o carte pe care inca n-a recenzat-o niciunul dintre voi :).  Nu stiu de ce am facut acest lucru, fiindca citesc Zburatorii noptii de GRR Martin de exact 16 zile si am ajuns exact la pagina 296, desi e foarte misto si n-am citit nimic in paralel. Huo, rusine! Poate ca sa ma autoimpulsionez…

5 Comments

  1. gingav said,

    02/02/2011 at 7:45 pm

    [ sint curios cum o sa receptezi “cronolitii”. a fost primul meu wilson, si l-am uitat cu promptitudine: nu m-a impresionat defel. al doilea insa, “blind lake”, a fost cu totul altfel… iar “spin” – o revelatie. (mi-a furnizat o placere a lecturii comparabila cu “the name of the wind” al lui rothfuss, pe care l-am terminat alaltaieri dintr-o rasuflare).

    “julian comstock”, al patrulea si ultimul wilson citit, e bine scris dar asa m-a plictisit… ]

  2. capricornk13 said,

    03/02/2011 at 8:26 am

    @gingav: da, si eu – lui dreaming jewel i-a placut foarte mult, am un feeling c-o sa-mi placa si mie din ce a povestit ea; insa o sa mai dureze putin, vreau sa fac o comanda mai serioasa la Amazon si-mi trebuie niste timp sa mai primesc un card de credit 😀
    @we: merci fain, o sa le comand 🙂

  3. voicunike said,

    03/02/2011 at 4:27 pm

    Cauta sa citesti sau sa cumperi una dintre cele mai tari carti posibile=Justin Cronin-THE PASSAGE.Astept felicitarile dupa lectura cartii!

  4. capricornk13 said,

    03/02/2011 at 4:43 pm

    Pai Nicule, nu stiu daca gasesc aici. Mai stai si tu pana-mi fac o comanda pe amazon 🙂 Ceea ce n-am de gand sa fac o vreme, am alte lucruri de cumparat si cel putin 100 de carti necitite, asa ca…


Leave a Reply

