Revelatie

Am intrat azi dimineata pe blogul teroristei, cautand ceva despre o carte – fac des asta.  Ca de obicei, dupa ce am gasit ce ma interesa, am mai stat inca o ora si jumatate citind in continuare insemnare dupa insemnare cu comentariile aferente.  Nu ma pot opri, e addictive.  Si deodata mi-am dat seama de ce: nu pentru ca tot ceea ce scrie este fabulos (desi se intampla si asta).  Ci pentru ca NU SPUNE NICIODATA PROSTII!  Imi dau seama ca si eu fac, in curand, pe 22 februarie, cei aproximativ 3 ani pe care i-a dedicat luciat bloggeritului si, pe tema asta, cat de inimaginabil de dificil este sa reusesti o astfel de performanta: in niciun post, in niciun comentariu, in niciun raspuns fata asta nu a debitat vreo ineptie.  Niciun rand discutabil!  Nicio aberatie.  Continuu calma, lucida, echilibrata, cu umor, cu seva, cu miez.  Chapeau!

36 Comments

  1. ionuca said,

    06/02/2011 at 11:30 am

    Mi-e așa de dor de ea 😦

  2. mulliganoglu said,

    06/02/2011 at 2:32 pm

    sa facem o spirala, capri

  3. capricornk13 said,

    06/02/2011 at 2:33 pm

    @ionuca: Eu cred ca se simte foarte bine in pielea ei si fara blog 🙂
    @mulli: 😀 nici vorba; e foarte bine asa cum e; nu am intentionat decat sa scriu ce mi-a trecut prin cap, stai linistit, ca nu m-apuc sa plang

  4. mulliganoglu said,

    06/02/2011 at 2:35 pm

    eu vorbeam despre suferintele orfanilor

  5. capricornk13 said,

    06/02/2011 at 2:36 pm

    😀 rautate mica ce esti 😀

  6. mulliganoglu said,

    06/02/2011 at 2:36 pm

    hm… ti-ai modificat comentariul si raspunsul meu nu mai sclipeste ca o dara de melc, uscata

  7. mulliganoglu said,

    06/02/2011 at 2:38 pm

    sau, cum le place valetilor securistilor sa spuna, “scarba mica”

  8. capricornk13 said,

    06/02/2011 at 2:54 pm

    l-am modificat fiindca nu vazusem comentariul tau, numai pe-al ionucai si era aiurea; insa pe al doilea nu-l vazusem, sa stii! 🙂
    da sclipeste oricum 😀

  9. mulliganoglu said,

    06/02/2011 at 3:07 pm

    ma rasfatam. sunt convins ca nu-l vazusesi pe-al doilea, nu faci tu d-alea.

    offf… mie mi-e dor de domnu’ leo. cred ca s-a suparat pe mine (nu stiu de ce). n-a mai comentat pe globul meu (el era morena mopu, alex etc.; a fost bestiala gafa slugoiului sts-ist suciu,aia cu fiserul de backup la vedere- asa am aflat toate avatarurile tsirkoffnickului leo), nu mai stim nimic despre lucrarile de restaurare a castelului din Umbria. +ca iar nu l-au bagat astia in almanahele Gotha.

  10. we said,

    06/02/2011 at 8:25 pm

    @m: lasa ca ii panseaza unul-altul, mai ales de aia carora le place sa “ranjeasca salbatic” (expresia asta e maximul de finete intelectuala, pesemne).

    @ck–bun. si o luam de la cap. ce a(u. suciu nu conteaza. e un nul din toate punctele de vedere) avut cu ea de fapt? si tot de la cap: dupa harseleala continua, se lauda in presa scrisa si nimeni nu pateste nimic.

  11. capricornk13 said,

    07/02/2011 at 7:47 am

    @mulli&we: nu, n-o luam de la capat, e ultimul lucru pe care mi l-am propus; am scris despre luciat si e unicul subiect care ma intereseaza, fara aberatiile colaterale; pliz… va multumesc

  12. mulliganoglu said,

    07/02/2011 at 10:11 am

    capri, e ca si cum ai scrie despre cristos omitand rastignirea

  13. capricornk13 said,

    07/02/2011 at 2:25 pm

    @mulli: cum spui tu 😀

  14. mulliganoglu said,

    07/02/2011 at 7:12 pm

    vine ea primavara (7 aprilie), sa vezi ce pomana ii facem

  15. capricornk13 said,

    07/02/2011 at 11:01 pm

    hm, bine ca fata are simtul umorului 😀

  16. Vasile_no_5 said,

    09/02/2011 at 12:18 am

    stii care e cea mai tare poanta?Ai umor!Am asa o mincarime la neuronul nr 5 care imi zice ca tu ai fost celebra LuciaT.Stii ce valuri s-au iscat pe internet.Eu nefiind in tema(,nu ma ocup de literatura), am aflat prin obisnuita metoda de navigare pe internet. Unul ,obscur critic de film parca, alex leo serban sustinea sus si tare ca Lucia T e valiflorescu.O fi fost n-o fi fost ,nu stiu si ma doare fix in pendulul lui Foucault.Si de ce zic asta?Siteul teroristei e “mort” din aprilie 2009,imediat se fac 2 ani.Si tu inca ne aduci aminte de el si acum si intr-o postare anterioara. E ca si cum ai vrea sa resuscitezi ceva la care tii.Uite cum incepi tu textul de azi:”am intrat azi pe globul teroristei cautind ceva despre o carte-fac des asta” iar finalul e very hot….”fata asta nu a debitat vreo ineptie”.De unde stii ca nu e vreo batrana doamna de vreo 70-80 de ani?Fosta profa de limba romana.Eu nu zic ca esti sau nu esti VF,sau Lucia X,dar sunt convins ca te ocupi de “biznisul” cu carti.adica traducere redactare ,editura,etc.,.Oare esti asa de celebra ca Marylin Monroe sau Greta Garbo si vrei sa fii incognito?

  17. capricornk13 said,

    09/02/2011 at 8:51 am

    @vasile: auzi, stii ceva? nu vrei tu s-o lasi balta cu aberatiile pe care le scrii? scuze daca intentiile tale sunt ok, insa nu prea par asa; daca te-ai fi obosit mai mult cu google it sau ce mama zmeilor ai facut tu acolo ai fi vazut ca stiu cine este luciat fiindc-o cunosc; ai mai fi vazut si ca eu am facut facultatea de drept si ca lucrez de 16 ani in multinationale, acum la viena; editura sau traduceri?! da, sigur; pe langa cele 10 ore de birou in fiecare zi, ca la mine ziua are 50 de ore si nici nu dorm; ce mama dracului va mananca pe toti sa faceti speculatii fara sens?! resuscitari? de ce pastele ma-sii nu puteti intelege ca cineva poate sa admire sincer un om fara niciun fel de legatura oculta?! nu, nu sunt celebra si nici nu vreau! cand vad ce scrii ii dau si mai mare dreptate teroristei ca s-a sictirit…

    • impricinatul said,

      12/02/2011 at 11:40 am

      invidia litera(to)rum pessima 🙂
      astept corecturile antiwikipedishtilor. cu nesat!

  18. capricornk13 said,

    09/02/2011 at 9:12 am

    p.s.: vezi ca sunt oameni care pot sa-ti confirme tot ce am scris mai sus daca doresti sa continui investigatiile; du-te la dragos c, la feri, la liviu, la white noise, la oricare dintre SF-isti sau la luiza si intreaba-i… sunt toti in blogroll in stanga

  19. Vasile_no_5 said,

    09/02/2011 at 11:01 am

    deci o cunosti?asta ar fi o explicatie logica.Pentru mine blogereala e numai distractie.

  20. capricornk13 said,

    09/02/2011 at 12:02 pm

    da, repet, o cunosc;
    ok, daca e distractie ma bucur…

    • mulliganoglu said,

      09/02/2011 at 6:37 pm

      facem parastas cu taraf

  21. we said,

    09/02/2011 at 6:32 pm

    @ck, daca tu injuri, avem si noi voie sa injuram?:)

    vasile_5 ==> mambo #5 (everybody knows it) –> bughi mambo rag (in context de luciat); nu, nu e @bmr (doar daca a luat-o razna!:) ). am eu vreo 2-3 clienti in minte. bref – nu ai de ce sa raspunzi acestor troli. si mai ales sa dai date personale.

  22. capricornk13 said,

    09/02/2011 at 7:57 pm

    @mulli: normal, sa se simta bien romanu’
    @we: aveti voie da’ la fel de impersonal 🙂
    vasile a mai comentat pe blog si a fost ok; imi place sa dau oamenilor the benefit of the doubt
    cat despre date personale nu prea sunt personale, le-am mai mentionat pe-aici de multe ori…

  23. we said,

    09/02/2011 at 9:49 pm

    danke:D

  24. we said,

    10/02/2011 at 12:44 am

    sa nu uit, scuze, esti sigura ca “vasile” == “vasile_no_5”?

  25. Vasile said,

    10/02/2011 at 1:16 am

    ei na,pentru WE:Vasile de azi e egal cu Vasile_no_5 din o9.02.punctul 1.-.Definitia de troll e gresit inteleasa de WE.Nu m-am referit la “terorista” subiect atins in postare?
    2.”bughi mambo ragh” cine este?m-am intilnit o singura data cu bughi si atunci a facut misto de nickname.No5 are si alte conotatii.

  26. we said,

    10/02/2011 at 5:17 am

    @vasile+#5==vasile_09/02==vasile_10/02: ok, my bad, i stand corrected.

    1. asa e. te-ai referit la “terorista”. si trolii vorbesc on-topic si arunca fumigene. unii din ei o dau in debates de zici ce-i aia. dar cum ziceam, imi cer scuze.
    e un fel de pattern. de fiecare data cand se aduce aminte de luciaT, trebuie sa apara cel putin 1 comentator care arunca piezise. si temele sunt apropiate. ba identitatea, ba “gluma”, ba “deliciosul”. oricare ar fi tema, scopul e de obicei mutarea atentiei de lamesajul din post.

    2. pai ti-ai raspuns singur.

    3. daca esti atat de “conectat” la “livresc-ul” pro-luciaT (mesajul #16), atunci ce sens mai are comentul #26? a, da, scuze, te-ai distrat.

  27. capricornk13 said,

    10/02/2011 at 7:55 am

    @vasile_no_5 & we: haideti s-o lasam balta, will you? hai sa vorbim despre carti, o sa pun alta insemnare azi, ne calmam, de-astea…

  28. Anton Marin said,

    14/02/2011 at 2:28 pm

    Sincer, deşi uneori aveam – natural, evident! – păreri diferite de ale dumneaei, urmăream cu plăcere recenziile Luciei T. În acelaşi timp, când am văzut subiectul postării dumneavoastră, am fost sigur că o să apară fricţiuni şi anomozităţi pe aici. E un subiect dureros pentru câţiva, nostalgic pentru unii şi enervant pentru anumiţi oameni de bine şi foarte bine. Eu mă încadrez la nostalgici şi din această cauză înţeleg imboldul dumneavoastră de a posta această notă. Oricum, e timpul să mergem mai departe.

  29. capricornk13 said,

    16/02/2011 at 12:09 pm

    @anton marin: dar suntem oricum niste adevarati johnnie walker 🙂 multumesc de intelegerea imboldului!

  30. A Reader said,

    05/03/2011 at 10:59 pm

    @capricornk13:

    in niciun post, in niciun comentariu, in niciun raspuns fata asta nu a debitat vreo ineptie

    Subscriu. Si asta e cu atat mai uimitor cu cat scria mult si cu asa dezinvoltura, spontaneitate (pt care o invidiez sincer dar fara rautate).

    @mulliganoglu

    capri, e ca si cum ai scrie despre cristos omitand rastignirea

    Surprinzatoare comparatia, cand si tu si capricornk13 si luciat sunteti atei sau agnostici. Anyway, nu e ciudat sa vorbesti de Hristos fara a pomeni de rastignire, e cat se poate de firesc, cand vorbesti despre mesajul, invatatura lui – ciudat este ca, ori de cate ori vine vorba de Hristos, sa apari si tu sa zici ceva contra “evreilor care l-au rastignit pe Hristos” – asta desi tu personal esti agnostic si putin iti pasa de Hristos.

  31. mulliganoglu said,

    06/03/2011 at 9:07 am

    Hristos nu a venit cu nimic nou, a prezentat ideile din Torah putin diferit; au fost milioane inaintea lui care au spus acelasi lucru. el a fost un fel de Dali al ideilor din Torah- sustinut, desigur, si de masina de propaganda romana care a simtit de la bun inceput avantajele monoteismului.

    tocmai citesc un comentariu foarte frumos la Torah a carei invatatura s-ar rezuma la “ce tie nu-ti place, vecinului nu-i face”, restul fiind comentarii.

  32. capricornk13 said,

    06/03/2011 at 9:13 am

    @A Reader: e cu adevarat uimitor 🙂 ma bucur ca esti de acord!
    cat despre comparatia lui mulli, mie nu mi se pare ciudata deloc; e o licenta poetica :D, doar stii sarcasmul lui nelimitat si original! pe urma nu poti sa fii sau sa te declari agnostic decat in raport cu ceva, deci oamenii care sustin asta sunt, in general familiarizati si cu conceptele in care nu cred, altfel ar fi cam tampiti, nu crezi?

  33. capricornk13 said,

    06/03/2011 at 9:14 am

    @mulli: a, nu vazusem comentariul tau, a aparut in timp ce scriam eu – ce amuzant ca tocmai ai confirmat ce ziceam 🙂

  34. mulliganoglu said,

    06/03/2011 at 9:24 am

    rezonante, astea


Leave a Reply

