Festin pentru un an

Cum nu pare nimeni interesat de ce am scris eu despre Orice 🙂 m-am gandit sa va zic ce si-a mai cumparat capricoarna – doua comenzi, una de la Nemira, alta de la Polirom. Evident, n-o sa reusesc sa car toate cartile aici cand merg acasa de Pasti, parca sunt zaluda.  O sa astept musafirii sa-si burduseasca ei geamantanele cu cartile mele! 🙂

De la Nemira:

Regii nisipurilor – GRRM (o aveam, dar am facut-o cadou si-mi trebuie neaparat)

Peregrinarile lui Tuf – GRRM

Turbion – Robert Charles Wilson

Axa – Robert Charles Wilson

Imparatul-Zeu al Dunei – Frank Herbert (alta care mi-a disparut a doua oara)

Xenocid – Orson Scott Card (pe-asta cred c-o cumpar a 3-a oara)

Preoteasa din Avalon, Doamna din Avalon, Sanctuarul, Avalon-Negurile (vol. 1 si 2), Strabunii Avalonului – Marion Zimmer Bradley

Vrajita. Cavalerul des Touches – Barbey D’Aurevilly (eu de fapt vroiam Dandysmul, insa nu mai e disponibil de vreun an si ceva)

Faunul de marmura – Nathaniel Hawthorne

De la un castel la altul – Celine

Nord – Celine

Din tara magarilor. Insemnari – Stefan Zeletin

Golem – Gustav Meyrink

Corsarul. Falk – Joseph Conrad

De la Polirom:

Trei zile cu mama – Francois Weyergans

Eseu despre orbire – Saramago (vedeti ca e oferta speciala cu cea de mai jos, platesti numai una)

Eseu despre luciditate – Saramago

Pestera – Saramago

Anul mortii lui Ricardo Reis – Saramago

O casa la capatul lumii – Michael Cunningham

Toate focurile. Focul – Julio Cortazar

Lorgean – Jean-Lorin Sterian

Cimitirul de piane – Peixoto

Drumul scurt spre casa – Catalin Dorian Florescu (intai incerc cu o carte redusa, ca sa vad daca are sens sa-mi cumpar mult laudata Zaira)

O limba comuna – Sorin Stoica (mi-a spus Florin Lazarescu de Sorin Stoica, incercam)

Saludos – Alexandru Ecovoiu (n-am citit nimic pana acum din acest extrem de prolific autor, sa vedem daca merita)

Cinema – Angelo Mitchievici (omul mi-a placut, sa vedem si cum scrie)

Raiul gainilor – Dan Lungu (nu stiu de ce l-am evitat pana acum, probabil fiindca ma enerveaza de mor titlurile cartilor lui)

Dupa cum vedeti, mi-am dat iarasi de lucru o gramada.  Daca aveti recomandari, va rog sa le faceti, fiindca oricum o sa-mi ia probabil niste ani pana le citesc pe toate!

73 Comments

  1. ionuca said,

    10/04/2011 at 10:12 am

    Mie mi-au plăcut la nebunie O limbă comună și Raiul găinilor 🙂

  2. capricornk13 said,

    10/04/2011 at 10:45 am

    Ce bine! Oricum sunt foarte curiasa de Sorin Stoica, Florin Lazarescu mi-a spus ca e un prozator exceptional si ca, din pacate, nu-l prea citeste nimeni. Si de Dan Lungu am auzit, in general, de bine 🙂

  3. 10/04/2011 at 11:07 am

    […] Vă îngrijiţi voi sufletul? Îl băgaţi măcar în seamă? Îl vindecaţi sau îl răniţi? Evoluaţi sau vă veştejiţi? Vă extindeţi sau vă contractaţi?gabriela elena ,petrica moisuc ,saccsiv ,ultimul unicorn, ora25 ,virtual kid, ada pavel ,labulivar ,nicoleta ,teo negura, schtiel ,ottilia ,elena agachi,lumiss22 ,luna patrata, alex mazilu, despre sufletul meu, cronicile ancutei ,tiberiu orasanu,eufaranume, anamariadeleanu ,relaxare, ioan usca ,silence ,romanicablues ,dumitru agachi ,anca1459, gradina visata,androxa, incaunipocrit,rasvancristian, 7978moments ,redsky2010 ,pochincereda ,adamaica, 29decembrie, altcersenin,camelia ,poorbuthonest, vacitim ,numaiamvoiesatac, deprinviata ,ecoultacerilor,flaviusobeada, nenea ,bucurvictor ,evergreenstory ,buimacii,fosile, cafeauata, tink3rbe11, petronela, capricornk13 […]

  4. mulliganoglu said,

    10/04/2011 at 1:28 pm

    capri, m-ai dezamagit

    oricum, trec peste momentul asta scarbos si-ti ofer spre lectura un alt produs al domnului isuciu (cel mai bun prieten al lui als si amic al aluia care-ti da comenzi):

    http://www.isuciu.ro/?p=4098

  5. capricornk13 said,

    10/04/2011 at 1:43 pm

    @mulli: iti spun si aici multumesc pentru atitudine; in rest ti-am raspuns la tine; mi-e teama ca nu doresc sa ma mai manjesc cu nimic din ce scrie domnul respectiv; sper sa-i treaca, atata tot…

  6. mulliganoglu said,

    10/04/2011 at 1:56 pm

    ti-am zis si la mine. sa facem blatul ca sa fie liniste. vorba lu’ plesu, nu suntem eroi, ce dreaq. incet, pe burta, sa nu starnim stihiile.

  7. mulliganoglu said,

    10/04/2011 at 2:01 pm

    capri, ce poate fi mai jalnic decat sa iei comenzi de la unu’ care il admira si respecta pe isuciu?!

    cristian.sirb:
    03/09/2010 at 12:05 pm

    Isuciu, cu toata admiratia si cu tot respectul: tocmai am recitit postarea teroristei legata de emisiunea lui IT Morar de la TVR + comentariile. Dar tie chiar ti-a placut o vreme luciat?!

    http://www.isuciu.ro/?p=3111

  8. capricornk13 said,

    10/04/2011 at 2:21 pm

    @mulli: 🙂 you’ve got an obsession, my dear! iti repet ca nu iau comenzi de la nimeni; si nici “blaturi” nu fac; incerc sa-mi las orgoliul la o parte si sa fiu cinstita, atata tot; si sa am putina decenta sa nu ridic nici osanale dar nici sa nu tarai prin toate noroaiele pe cineva care a dat ortul popii cu o zi in urma; de aceea am inchis comentariile – pentru ca se revenea obsesiv la als; si e nashpa, e urat; intelegi?

  9. mulliganoglu said,

    10/04/2011 at 2:30 pm

    decenta inainte de toate, capri – asta acopera orice. da, realitatea e obsedanta, mai ales cand iti da un pumn in nas, fara avertisment.

  10. capricornk13 said,

    10/04/2011 at 2:36 pm

    dap, cam asa e cu realitatea…

  11. 12/04/2011 at 3:04 pm

    Oau, atâtea cărţi îţi cumperi tu o dată? 😀

  12. capricornk13 said,

    12/04/2011 at 3:17 pm

    @monica: de doua ori, nu o data! 🙂

  13. mulliganoglu said,

    12/04/2011 at 3:18 pm

    capri, tu deschizi posturi de ciomageala si dup-aia te apuca remuscarile, stergi, moderezi. e penibil, ce dracului.

    vreau sa-ti zic…. LOOOL… bai, am lesinat aici de ras, sper sa nu-mi sara vreun cablu, ceva…

    http://mayumablog.weblog.ro/2011/04/12/identitatea-lui-luciat/

    • gg said,

      12/04/2011 at 3:43 pm

      voi stiti daca in noua lege a educatiei este prevazut cumva ca angjarea cadrelor didactice sa nu se faca fara un serios examen psihiatric?
      lordy,lordy!

      buck,asta e ala cu finnegans wake?

  14. mulliganoglu said,

    12/04/2011 at 3:20 pm

    baicus e zeul umorului:

    “Pentru că azi este ziua cînd ne luăm rămas bun de la alş, vreau să fac următoarea precizare, el a identificat-o pe Luciat în persoana unei doamne, soţia colegului meu T.O.Bobe, cu ajutorul unei colege de breaslă, doamna Anca Grădinaru, o fostă studentă de-a sa, şi m-a întrebat ce părere am, eu i-am răspuns că sunt mai mulţi care scriu pe blogul terorism de cititoare, plagiat după blogul meu, dar el nu m-a crezut, iniţial au făcut o glum”

  15. capricornk13 said,

    12/04/2011 at 3:23 pm

    @mulli – nu era de ciomageala, era de argumente; in fine, forget about it, mulli, eu n-am cum sa fiu ca tine, iar tu te superi din cauza asta; parca suntem copii;

    apropo de mayuma:
    e incredibil; omul asta (care nu poate scrie romaneste, dupa cum se vede) exista cu adevarat?
    ii spune cineva si lui Paul Cernat ce i se intampla?
    duoamne apara—

  16. mulliganoglu said,

    12/04/2011 at 3:28 pm

    capri, am o curiozitate: tu l-ai citit pe Radu Popescu, cronicarul?

  17. capricornk13 said,

    12/04/2011 at 3:32 pm

    @mulli: nu, ce ar fi trebuit sa citesc? mi-e teama ca sunt atat de inculta incat nici nu stiu despre cine vorbesti 😦

  18. mulliganoglu said,

    12/04/2011 at 3:40 pm

    e pacat ca un om care s-a nascut in limba romana nu l-a citit pe unul dintre marii ei stilisti (depasit, poate, numai de Mateiu). poate ii faci si lui loc pe langa Carta si alti elefanti. si poate asa imi vei intelege glumele.

    • gg said,

      12/04/2011 at 3:51 pm

      buck,scrie RP la un moment datca brailenii ”sa tindea” pana la orasul Flocii.cand am citit asta prima data am crezut ca o sa crap de ras.deci,rogu-te,esplicheaza-mi si mie,care este ala?Ca barbatul meu,brailean get-beget habar nu are.tulcea sa fie?

      • mulliganoglu said,

        12/04/2011 at 3:57 pm

        nu, Targul de Floci a disparut demult. era pe langa Hirsova, daca imi amintesc bine. a fost un oras foarte important, e mentionat in toate cronicile. mi se pare ca acolo s-a nascut Mihai Viteazul (nu stiu prea multe, nu-mi place personajul- eu sunt fan Vlad III).

        • gg said,

          12/04/2011 at 4:08 pm

          mersi mult.n-am mai pus mana pe cartea aia de secole.cand i-am citit eu nu era goagal,haha!

  19. capricornk13 said,

    12/04/2011 at 3:47 pm

    sunt convinsa ca e pacat – recomanda-mi si mie te rog ceva

  20. mulliganoglu said,

    12/04/2011 at 3:50 pm

    http://www.acad.ro/fnsa/fnsa_publ01.htm

    hai sa copiez un fragment, poate imi intelege si bughi glumele kitsch:

    “Prin mijlocul acestor vremi au venit veste de peste Olt ca Barbul serdar, incepator turburarilor si al stricaciunii tarii si cap hotilor si al talharilor, au crepat si s-au dus dracului, iar cu moarte rea si groaznica, precum de la cei ce au fost fata acolo am auzit; inca in zece zile ce au bolit s-au umflat si au negrit tot trupul; si inca viu fiind, ochii amandoi i-au sarit din cap, iar dupa ce au murit si au trecut trei zile, au iesit viermi din mormant si putoare mare, cat s-au umplut biserica, care minune s-au auzit patutinderea si au trimis boiarii, cei de la Craiova de le-au adus viermi pentru credinta de au vazut.”

  21. gg said,

    12/04/2011 at 3:54 pm

    capri,sunt Cronicarii munteni,in editura Lyceum o am eu.aia veche,daca mai tii minte.un deliciu,zau!

  22. capricornk13 said,

    12/04/2011 at 3:58 pm

    @mulli, gg – multumesc frumos; trebuie sa caut cand vin in ro, cred ca e relativ dificil de gasit cartea;
    a, si pentru mulli – eu (probabil si bughi) inteleg in general glumele tale 🙂 chiar daca nu le stiu/nimeresc referintele! si limbajul 🙂

  23. gg said,

    12/04/2011 at 4:05 pm

    capri,ar cam trebui cititi cu un snop de carioci in mana, cum invatam eu cursurile ale kilometrice in facultate.si acum mai am mania subliniatului.am distrus destule carti cu asta.

  24. mulliganoglu said,

    12/04/2011 at 4:09 pm

    pai aia e toata smecheria, referinta. s-a scris atat de mult ca nu mai poti sa faci o gluma fara referinte. eu chiar sunt socat ca oameni care pierd timpul cu labarelile lui proust n-au citit cronicarii munteni.

    ca sa priceapa si bughi: ferparul era o dezvoltare a acestui fragment “incepator turburarilor si al stricaciunii globoniei si cap isucilor si al mayumilor, au crepat si s-au dus dracului”

  25. capricornk13 said,

    12/04/2011 at 4:18 pm

    @gg: da, stiu – la noi la scoala s-a sarit peste ei intr-o singura lectie si, din pacate, nu m-am prins la timp cat sunt de misto;
    @mulli: da, evident, dar nu ai nevoie intotdeauna de o referinta exacta ca sa pricepi o gluma, e suficient sa fii familiar cu domeniul; aici o sa ma cert probabil cu tine si cu elful, care sunteti partizanii exactitatii 🙂 asta nu inseamna urechism, nu vorbesc de a scrie un studiu, ci de a intelege un banc…
    si nu te lua de proust 🙂 neaparat, nu inseamna ca, daca nu-ti place tie, e un idiot; am face bine sa punem mana pe cronicari – macar pentru placerea cititului daca nu pentru vreo sete culturala aparte, insa sa nu-mi spui acuma ca nu avem voie si altceva daca n-am trecut prin ei 🙂
    ar fi fost de preferat, e adevarat

  26. mulliganoglu said,

    12/04/2011 at 4:31 pm

    io sunt de idee ca e mai bine sa incepi cu inceputul

  27. mulliganoglu said,

    12/04/2011 at 4:40 pm

    capri, nu e chiar asa. daca iti amintesti (si ai citit) globul lui sei shonagon, schimburile de versuri au la baza poeti clasici pe care ei ii stiau la semn (adica aveau imaginea poemului, caci se putea citit in mai multe moduri, cu intelesuri, desigur, diferite- deci trebuia sa-ti dai seama imediat care mod de citire e implicat). sigur, rafinamentul lor pare dementa pentru iubitorii de narcisisti francezi.

  28. capricornk13 said,

    12/04/2011 at 5:14 pm

    @mulli: nu contest, desigur, farmecul unui asemenea rafinament si admir o astfel de adancime in cunoastere; insa sunt constienta de propriile mele limite – datorita vietii pe care o am nu voi ajunge niciodata acolo, e ridicol sa pretind altceva;

  29. mulliganoglu said,

    12/04/2011 at 7:29 pm

    caprii, mai suntem în silenţie stampă d-aia de doliu? am gasit ceva misto de tot pe globul lu’ iulica (nu asa de tare ca aia ca globul teroristei e plagiat dupa al lui).

    • capricornk13 said,

      13/04/2011 at 9:29 am

      daca nu e vorba despre als, poti sa scrii ce vrei

      • mulliganoglu said,

        13/04/2011 at 9:33 am

        oarecum e, adica iulica din poiana lu’ mamuya zice ca proust a fost tovaras cu domnu’ decedat. da’ mai bine citesc la el, ca nu vreau sa te izoleze definitiv blogonienii culturali & livresti.

  30. 12/04/2011 at 11:51 pm

    @mulliganoglu: n-as vrea sa deschid o discutie pe care gazda noastra a inchis-o si ar fi facut bine daca o inchidea si mai devreme, dar nu imi place si nu e cazul sa imi fie subestimata capacitatea de intelegere. Nu se pune problema ca nu ti-am inteles “ferparul” ci ca nu l-am gustat/aprobat; de altfel, la intelegerea expresiei tale citate de mine si sterse de capricorn chiar nu cred ca ar ajuta cu ceva acel cronicar muntean (pe care nici eu nu l-am citit), ci eventual postarea ta de aici

    Iar daca voiai sa spui ca cronicarii erau erau la fe de cruzi cu contemporanii lor decedati ca tine acum, posibil. Doar ca intre timp moravurile s-au mai imblanizit, civilizat si poate cel cu viermii s-a facut vinovat de lucruri mai grave, varsare de sange poate… (nu stiu, cum spuneam, n-am citit)

  31. mulliganoglu said,

    13/04/2011 at 6:50 am

    bughi, guglea nu te ajuta sa intelegi. iw iti arat o floare de sapun si tu-mi zici ca e Fa (daca n-ai citit vietasii de pe rahova iti fac o alta comparatie, mai stralucitoare si pe intelesel tau). chiar n-ai inteles nimic. era vorba de stil, nu de pedepse, ca nu sunt eu Adonai al tufisului in flacari sa perpelesc mortii.

    ai curatat tunul?

  32. capricornk13 said,

    13/04/2011 at 9:30 am

    @mulli: io cre’ c-a-nteles; da’ pe tine te mananca malizia, ca de obicei 🙂

  33. mulliganoglu said,

    13/04/2011 at 9:33 am

    tocmai ce-a demonstrat ca n-a inteles

  34. 13/04/2011 at 1:26 pm

    yeah, right, esti un mare neinteles 😀

  35. mulliganoglu said,

    13/04/2011 at 1:39 pm

    lasa bugeala. cum stai cu tunu’ ala?

  36. mulliganoglu said,

    13/04/2011 at 5:20 pm

    caprii, noi suntem acum in post de comentarii sau in post de posturi? si cat mai tine?

    mi-au venit niste imagini frumoase, cu fuioare de fum care se insurubeaza in aerul otravit de corcodusii din barzesti – as vrea sa le dezvolt

  37. mulliganoglu said,

    13/04/2011 at 6:03 pm

    daca doriti sa revedeti:

    http://www.isuciu.ro/?p=2994

    • we said,

      13/04/2011 at 10:35 pm

      poporul vrea sa vada tunul! poporul vrea sa vada obuzul! bughi, pe tine te asteptam, salvatoarea netului!
      🙂
      @ck, eu imi aduc aminte ca am o datorie la tine, scuze ca nu am onorat-o inca. my bad.
      nu stiu daca ai HBO si nu stiu cat de diferit e HBO de aici fata de acolo (in ro. este, de ex.); au avut ieri o emisiune despre cum au lucrat la Game of thrones (nu, nu se traduce prin “urzeala tronurilor” – se aude de catre cei de la nemira?). e misto, e facut la detaliu.
      pana acum competitorii sunt slabi. camelotul e un fel de n-ar mai fi, au schimbat intreaga poveste ca sa o faca actuala, dar au dat chix, imo.
      iar borgias…nu stiu…cu 1-2 actori nu poti salva un scenariu care are debauchery in prim plan.

      nu stiu daca ti-am zis de “darkwar” al lui glen cook – give it a try. interesant. glen cook asta chiar are ceva idei misto in cap. mai ales ca vorbim de fantasy stuff, chestii de obicei de 3 lulele.

      • capricornk13 said,

        15/04/2011 at 10:10 am

        we, stai domnule linistit cu “datoria” aia! n-am HBO aici, asa multzam fain de update; din pacate nu voi putea sa le vad, dar astept cuminte sa le puna pe DVD

  38. 13/04/2011 at 11:01 pm

    Pai ce sens mai are “tunul” daca capricorn zice ca nu doreste asta ? Propunerea cu “artileria grea” o facusem in contextul in care capricorn pusese postul ala de “chemare la lupta”, dar ea acum zice:

    “a nu se intelege c-as fi de acord cu strategia, ne jucam si noi”

    Si nici luciat nu mi-a raspuns la mail-ul in care intrebam de posibila intoarcere, si tacerea e uneori cel mai elocvent raspuns… probabil capricorn a intuit bine starea ei de spirit…

    Capricorn, cartea despre dandism pe care o voiai si era epuizata o gasesti pe Wikisource aici:

    http://fr.wikisource.org/wiki/Du_Dandysme_et_de_George_Brummell

    si o poti descarca ca PDF, vezi meniul din stanga.

    • we said,

      14/04/2011 at 12:55 am

      deci pt. tine ck e sefa. parca aveai blog(uri), nu? unde nu de mult cereai cu multa demnitate ca nu stiu cine sa isi ceara scuze nu stiu cui. dupa care silenzio stampa. passons, incepem un nou blog cu si despre e-readere.

      cat de bestelit am fost cand am scos “mitocania” are u talking the talk or walking the walk. maiculitza ce te-ai infuriat, cum ai pleznit tu din biciusca virtuala. cum m-ati urmarit si pe blogu-mi sa imi scoateti ochii pt. o vorba care din nefericire sintetizeaza tot jocul asta de glezne cu pretentii. ba e ba nu e, ba a spus ba nu a spus, ba duhnea de rautate ieftina, “ochii lui dobrin” sunt parfum pe langa. ati reactionat asa de fapt ca am spus adevarul si adevarul doare, hein?
      cand vad acum ce poti scrie, ce exercitii de admiratiune si ce piruete faci, ba ai inamici, ba nu ai, ba pui tunul, ba nu il mai pui, ba vorbesti serios, ba glumesti, ba somezi, ba o lasi in coada de peste, nici macar asa-zisa aia mitocanie nu mai sunt in stare sa o zic. you’re not even able to talk the talk, darmite walk the walk.

      precum in cer asa si pe pamant. precum IRL asa si in VL. glumim, ne jucam, o cafelutza, o barfulitza, un smen, o fitza. si toti ne zbatem sa fim bagati in seama de marimi, sa fim “in ton”, sa mai punem mana pe o chifla, eventual calda inca.

      ecce mioriticul in sec. XXI, dupa ce i s-a dat netul la nas.

      • capricornk13 said,

        15/04/2011 at 10:14 am

        😦 va rog eu frumos sa nu va mai certati, daca se poate; elfule, te rog mult, incearca…

    • capricornk13 said,

      15/04/2011 at 10:13 am

      multumesc frumos pentru informatie, bughi, am facut modificarea solicitata

  39. mulliganoglu said,

    13/04/2011 at 11:14 pm

    bughi, nu te-a luat nimeni in serios pa persoana de artilerista. tu confunzi amicii cu inamicii si de la 2 metri, gen.

  40. 13/04/2011 at 11:50 pm

    Te asigur ca nu am confundat niciodata amicii cu inamicii. De exemplu mi-e clar ca pe unii care ma barfesc prin alta parte nu e cazul sa ii consider amici. Pe de alta parte lumea mea nu se imparte in “amici” si “inamici”, sunt fire pasnica, nu-mi place sa am dusmani, ma supar greu, doar cand chiar am motive, asa ca pe cei doi barfitori ii las deocamdata la categoria “cunostinte”.

  41. mulliganoglu said,

    14/04/2011 at 7:19 am

    bre bughi, nu stiu in ce medii reale te invarti matale si nici nu vreau sa stiu. aia era o metafora, asa, nu tre’ s-o iei mot-a-mot; daca tot deschizi usa cu capul, tre’ sa-ti spun ca nu-mi amintesc sa ne fi cunoscut- asta e ca si cum ai spune ca l-am cunoscut pe wally in monkey island iii (nu-mi vine nici un nume de pirat-tunar).

    tu mai baga un ultimatum d-ala penibil, sa-l mai vedem pe ionica fluturand in crivatul maniei tale

    • capricornk13 said,

      15/04/2011 at 10:15 am

      idem, chiar cearta asta mi se pare fara niciun sens, nu are nimeni de castigat sau pierdut nimic

  42. mulliganoglu said,

    14/04/2011 at 10:54 am

    loool

    ionica s-a upgradat. o noua cugetare:

    “Emil Cioran (…) s-a afirmat ca scriitorul cu cel mai bun stil în limba franceză”

  43. we said,

    14/04/2011 at 11:58 am

    stie el ceva, da’ nu cred ca avea pile la secu ca sa aiba receptia Europei Libere nebruiate ca altii care inainte de revolutie scriau la revistele lui IC Dragan si dupa aia au ajuns mari protocronisti (“sunt ortodox pt. ca sunt get”): Cioran a fost considerat creator de limba franceza. cel putin asa tin minte de la “teze si antiteze la paris”…

  44. balinferi said,

    15/04/2011 at 7:41 am

    Te distrezi, nu glumă 🙂
    Cenacluirea s-a amânat pe săptămâna de după Paşti iar asta e veste bună dacă ne gândim că astfel putem merge…direct la bere. 🙂

  45. capricornk13 said,

    15/04/2011 at 10:17 am

    @feri: am inteles 🙂 te sun cand ajung in Ro si stabilim ceva; pe seara gen, eu ma eliberez pe la 17

  46. mulliganoglu said,

    15/04/2011 at 6:55 pm

    capriii, pana cand mai tine doliul acesta?

  47. 15/04/2011 at 11:57 pm

    Hai ca iti zic eu ce este penibil – ca sa vada si capricorn cu cine sta de vorba:

    http://yistamate.wordpress.com/2011/04/15/cel-mai-prost-internaut-ii-in-memoriam-als/

    Cum iti poti imagina ca te vor crede cei care au vazut pe blogul lui lektor cum am castigat acum ceva vreme acel concurs descifrand enigmatica ta inscriptie .5+.5*5^.5 ? Daca tu crezi ca iti poti sugestiona cititorii ca cineva cu doua deviatii standard peste media IQ ar fi cum zici tu, trebuie ca ai o parere foarte proasta despre cititorii tai…

    Si sa zicem ca se va gasi cineva care sa te creada, desigur cineva care nu ma cunoaste deloc, si va fi curios sa vada de cine e vorba, deci va cauta cu google si va nimeri pe blogul meu – ce va vedea acolo ? Ca erai un comentator asiduu si ai dat chiar Like unuia dintre posturile mele ! Si va trage concluzia logica, ca poate urma si el oricand in lista de inamici expusi oprobriului public, indiferent cat de amici pareti la momentul t…

    Pentru cei care se intreaba ce l-a apucat – sincer nici eu nu stiu, nu imi dau seama si nu gasesc nici o justificare logica, dar se stie ca trollii nu functioneaza logic si inteligenta devine inoperanta cand e orbita de patima. Dar daca sunteti curiosi sa stiti care e discutia la care face aluzie, e la Dragos:

    http://chestiilivresti.blogspot.com/2011/04/buzunarele-gaurite-ale-culturii.html?showComment=1302852872712#c4930241362817831974

    Acolo veti putea vedea si ca eu nu i-am dat niciun motiv sa reactioneze asa. Dar sa il intelegem, l-a pierdut pe als, i-a ramas in suflet un gol care trebuie umplut 😀

    PS: capricorn, vad ca postul precedent – cu acelasi continut dar semnat A Reader – nu a aparut, probabil e la moderare. Lasa-l te rog pe asta semnat bughi mambor rag, ca sa stie lumea mai clar de cine e vorba.

    • capricornk13 said,

      16/04/2011 at 9:04 am

      intr-adevar, erau la moderare ambele, acum le-am gasit
      nu am timp sa urmaresc disputa (nu ma intereseaza subiectul deloc deloc sincer) – imi pare foarte rau
      @mulli: pe tine ce dracu te-a apucat sa hartuiesti lumea? e vreun capat de tara?

      • mulliganoglu said,

        16/04/2011 at 12:15 pm

        nu mai suport nedreptatea asta, capri

        (sa stii ca eu nu vreau sa-ti trolez globul, dar bughi ma provoaca in speranta ca ma vei bana; daca o afecteaza, poate sa ma injure in voie la mine)

  48. capricornk13 said,

    16/04/2011 at 8:56 am

    @mulli: de ce, ai ceva interesant de comentat? nu e vorba de doliu, ti-am spus c-am avut alte treburi

  49. mulliganoglu said,

    16/04/2011 at 10:10 am

    aveam, capri, dar m-a enervat bughi asta si mi-a disparut cheful.

    hai sa-ti zic EU ce este penibil: “cineva cu doua deviatii standard peste media IQ”

  50. 16/04/2011 at 11:41 am

    capricorn, vad ca in timp ce comentariile lui mulliganoglu apar prompt, ale mele intra la moderare. Pe cel anterior poti sa nu il publici, era poate un pic prea agresiv (pentru blogul tau, nu pentru personaj), totusi mult mai putin agresiv decat felul cum ma trateaza el aici – iar cu felul cum ma trateaza la el acasa nici nu suporta comparatie. Il reiau asa dar fara unele asperitati si fara link, ca sa nu intre la moderare:

    —————————–

    Penibil e sa pretinzi ca:

    bughi m.r.[zice ca]: [b] cumnata lui cioran n-ar avea nici un drept asupra mostenirii [/b] din cauza ca nu este ” scriitor, nici macar sotie de scriitor, ci doar cumnata”

    Cand eu altceva sustineam in realitate, imi explicasem cat se poate de clar punctul de vedere in comentariul meu urmator de la dragos:

    Cat despre [b] Eleonora Cioran, daca avea dreptul sau nu sa vanda manuscrisele [/b] alea (nu “carti”, manuscrise !) [b] depinde de [/b] niste date pe care nu le detin, de [b] dispozitile testamentare ale lui Cioran si ale fratelui sau[/b], peste care nu ar avea dreptul sa treaca numai pe motivul ca poate, ca manuscrisele au ajuns pe mana ei. Acum eu nu stiu care e adevarul, ca ea zice intr-un fel si altii in alt fel. Ce stiu sigur e ca ea e o mare mincinoasa, ca a pretins ca i s-au furat manuscrisele pe care de fapt primise suma de 36.000 eur, suma enorma pentru o babuta din Sibiu; dar cum mincinosii nu mint chiar tot timpul (decat in problemele de logica), nu stiu sigur daca in legatura cu dispozitiile testamentare ale celor doi frati Cioran minte sau spune adevarul; stiu doar ca e perfect capabila sa minta, atunci cand o cere interesul ei.

    ——————————-

    Cat despre partea cu “cineva cu doua deviatii standard peste media IQ”, nu e catusi de putin penibil din moment ce e adevarat; e lipsit de modestie poate, dar nicidecum penibil. Pe cand ce spui tu este penibil pentru ca nu este adevarat ci chiar dimpotriva (daca ar fi fost adevarat, ar fi fost doar nepoliticos, nu penibil).

    • capricornk13 said,

      17/04/2011 at 9:18 am

      bughi, dupa cum vezi, acest comentariu ti-a aparut instantaneu; cele precedente au fost la moderare pentru c-aveau linkuri; nu sunt de acord, evident, cu afirmatia lui mulli

  51. mulliganoglu said,

    16/04/2011 at 11:47 am

    comentariul integral:

    buchi spunea…

    In ce-i priveste pe scriitori, total de acord cu tine. In general ma enerveaza mentalitatea care cere dezinteresare materiala de la altii

    Totusi in cazul Eleonorei Cioran situatia e un pic diferita, ea nefiind scriitor, nici macar sotie de scriitor, ci doar cumnata; ma indoiesc ca l-a cunoscut prea bine pe Cioran (de care o despartea cortina de fier) si nu stiu cat a inteles din opera lui; in plus, faptul ca a pretins ca i s-au “furat” manuscrisele pe care de fapt incasase 36.000 EUR arata o mare lipsa de onestitate…

    14 aprilie 2011, 23:59


Leave a Reply

