M-am saturat!

Aflu acum cateva ore de la mulliganoglu, spre stupoarea mea totala, ca ceea ce am vazut eu astazi pe blogul dezgustator mentionat mai devreme, pe care am intrat prima oara dupa ere, tot la semnalarea lui mulli sau we,  nu este o intamplare. Ca omul ma urmareste si ma face albie de porci cu fiecare ocazie.  Ca tot ce incerc eu sa fac pentru literatura in general si pentru cea romaneasca in special (nu c-as reusi mare lucru) e manjit si aruncat la gunoi. 

Am inchis comentariile de mai devreme la a doua mea postare pentru ca mi se parea indecent sa se comenteze negativ (sau cu osanale, in aceeasi masura) despre un om care abia s-a stins.  Mulliganoglu m-a acuzat de duplicitate (si are dreptate, pentru ca nu l-am avertizat ca voi sterge comentariile lui), de lasitate si de “blaturi” ca sa fie toata lumea multumita.

Stiu c-ar trebui sa ignor toate astea, stiu c-ar trebui sa fiu “zen”.  Insa nu pot sa fac asta acum din doua motive:

1. Luciat este si ramane (de departe) cea mai buna bloggerita care s-a ocupat de literatura.  Nu pot admite sa fie pusa la indoiala atitudinea mea in aceasta privinta.

2. Nu poti ignora la infinit oameni care, fara sa te cunoasca, te umplu de noroi.  Merita macar sa fie expusi oprobriului public, fiindca in genunile minciunii si nimicniciei lor nici nu visez sa cobor.

In consecinta, aceasta insemnare este o invitatie deschisa pentru mulliganoglu, cu scuzele de rigoare pentru ca l-am “cenzurat”, in conditiile in care el va aduce argumente, fapte, la masa si nu simple injurii.

Iti multumesc anticipat, mulliganoglu, pentru ca stiu ca poti purta si o lupta cinstita, fara lovituri sub centura.  Esti liber sa scrii ce vrei.  Sper sa nu-mi inseli increderea.

87 Comments

  1. mulliganoglu said,

    10/04/2011 at 8:11 pm

    pai ce argument e mai bun decat globul suciulanului?! daca vrei, pot sa copiez din creatiile lui, numai ca astazi am citit destul p-acolo, nu mai pot. poate maine.

  2. capricornk13 said,

    10/04/2011 at 8:14 pm

    da, din pacate ai dreptate
    e argumentul suprem…

  3. radu said,

    10/04/2011 at 8:25 pm

    Stimata doamna (si sper sa nu-mi inselati increderea cand va numesc asa), pentru cei dintre noi care, incercand sa citim ceva despre als si trecerea lui dincolo, a trebuit sa vedem mostrele de low life din comentariile pe care ulterior le-ati oprit, dati-mi voie sa va reamintesc cateva mici adevaruri:
    1) a murit un om; prietenei dvs. i-a murit (mai curand i-a inghetat, ca Luis de Funes in Hibernatus) blogul – sper ca, patrunsa cum sunteti de importanta propriei persoane, mai puteti face diferenta;
    2) in ziua asta ati prilejuit mai multa balaceala in zoaie decat Click si Cancan luate laolalta – comparati doar comentariile de la dvs. cu cele ale tabloidelor mentionate;
    3) ati tarat numele lui als in vendeta dvs. pliciticoasa cu isuciu (da, stiu, cei doi va faceau nu stiu ce si nu stiu cum si acum, ca unul e mort, simtiti ca puteti sa ripostati);
    4) nu v-a rabdat inima si ati adaugat “insult to injury” prin postarile dvs. consecutive; de parca RIP-ul ala v-a ars mana;
    5) din perspectiva mea, ce faceti dvs. pentru literatura romana e la fel de important ca si ce face isuciu, adica deloc;
    6) se pare ca am urmat cursurile aceluiasi liceu – ati reusit sa ma faceti sa-mi fie rusine sa-i mentionez numele;
    7) sunteti, fireste, libera sa nu-mi publicati comentariul, dar duceti-va in fata oglinzii, dati-va doua palme si treziti-va; corpul unui om zace la morga unui spital si poate ca spiritul lui va pleca in alta lume ducand amintirea jegului asta pentru care il faceti responsabil si pe care il perpetuati in nestire;
    8) m-am saturat;

  4. radu said,

    10/04/2011 at 8:28 pm

    rectificare: emoticonul ala era doar cifra 8 si o paranteza; n-aveam chef de loc sa ma dau smecher.

  5. 10/04/2011 at 8:30 pm

    Nu ma pot abtine: mai tii minte ce imi ziceai aici ? Imi pare bine ca, in sfarsit, ti-ai dat seama ca “Cel mai intelept cedeaza.” e o strategie perdanta pe net. Poate isi da seama si luciat cu ocazia asta, ca disparitia ei nu a rezolvat nimic, ca iata sunt 2 ani dar “razboiul” nu s-a terminat si atata vreme cat ea nu e printre noi, prietenii ei incaseaza in locul ei.

    Partea buna e insa ca, vorba lui mulliganoglu (cand are dreptate, are): isuciu ca adversar e zero. Oamenii ii vizitau blogul nu pentru el, ci pentru als si pentru ca il recomanda als (am vazut cum insista pe la pantacruel parca, nu mai stiu exact).

    Dar, nu te supara, nu faci deloc bine ca il inviti pe mulliganoglu sa se rafuiasca cu isuciu la tine. Mai ales zilele astea. Mai bine inchide comentariile aici si lasa-l pe isuciu in seama mea. El e f. slab de inger de fapt, dovada de cate ori a cedat si si-a inchis/sters blogul; nu va rezista daca pun artileria grea pe el, ceea ce am de gand sa fac de indata ce trece perioada de doliu dupa als. Daca dispare si isuciu din blogosfera, sper ca nimic nu o va opri pe terorista sa se intoarca.

    Si apropo de luciat, ai vorbit cu ea cumva? Ce zice, se intoarce? Daca nu, cred ca ar fi bine ca toti cei care o vrem inapoi (si ii stim mailul) sa incepem “munca de lamurire”.

    • capricornk13 said,

      10/04/2011 at 8:54 pm

      bughi, te rog sa ma lasi sa fac ce cred
      daca gresesc, gresesc; my choice
      nu mai suport ca incercarea mea de a da numai bine inapoi sa fie acoperita de muci; gata!

  6. mulliganoglu said,

    10/04/2011 at 8:41 pm

    bughi, Uesugi Kenshin e un parlit de tactician pe langa tine. ai asteptat moartea lui leo ca sa scoti din beci tunul pentru suciu?

    loool

    • we said,

      11/04/2011 at 11:15 pm

      eu sunt chiar curios sa vad ce artilerie grea va scoate (:)) @bmr, cand de fapt suciuleanu si-a inchis blogul in sept. trecut nu datorita ei. sa ne reamintim evenimentele cum au fost, @bmr. tu nu ai obtinut nici macar niste scuze strepezite de la ala, bughi, si acum te agiti ca faci si dregi.

      cat timp nu veti intelege, tu si @ck, ca isuciu poate fi potolit numai prin aratarea batzului IRL, tot asa va face. va pune capul la cutie o perioada, dupa aia va reveni cu alte infectii, pentru ca individul este o vagauna plina de frustrari. este ’60-stul standard, sfertodoctul nascut si crescut de catre comunisti, acum la momentul adunarii si totul ii iese pe rosu.

      o sa continue, deci, sa isi bata joc de voi toate cu glumitele alea de urzica cu iz sexual de ulei si funingine de autobaza. caci din astea elementele principale ale asa-ziselor sale ironii. citi asa-zisa carte scoasa de el, aia cu vanatoarea de roboti, si va lamuriti. de la 35 ani incolo nu a mai evoluat. a ramas la stadiul de lipitoare. cunosc astfel de oameni in locuri mai “grele” in Ro. toti impartasesc un set de proprietati cu acest neom care raspunde la numele de Ioan Suciu.

      • capricornk13 said,

        12/04/2011 at 9:38 am

        elfule, daca tii neaparat sa-l insulti, fa-o te rog la tine, nu aici; parca ne inteleseseram sa punem lucruri clare, argumente, iar a doua parte din ultimele tale doua paragrafe numai asa nu este…

        • we said,

          12/04/2011 at 10:18 am

          poate ar fi nevoie sa citesti cu rabdare si sa te gandesti inainte sa scrii? cine stie, poate vei vedea ca nu sunt insulte.

          dar gata, am incheiat discutia aici. si nu ar fi rau sa scrii un manual, eventual organizat pe grupuri si persoane, despre regulile de aici.

          ca si tine, m-am saturat.

          ps: unde erati voi astia cand @m si cu mine eram tarati prin noroi? unde erati cand se scriau amenintari penale la adresa mea? unde erati cand aratam clar ca a fost vorba de un efort concertat de haituiala, pedepsibil penal chiar si in Romania aia de 2 lei? cu un procuror bun, evident.

          unde, ck? la munte, la mare…

          • capricornk13 said,

            12/04/2011 at 10:41 am

            elfule, te superi repede si degeaba; regula e la sfarsitul postului de mai sus – de fapt o rugaminte;
            si abtine-te te rog sa acuzi fix oamenii care au discutat intotdeauna cu tine si cu m 🙂 si au acuzat constant ce fac cei doi; te rog du-te tu singurel la tine si la m pe site si vezi si tu cine e prezent
            da-o-ncolo de treaba; si eu as fi iritata in locul tau, insa stii foarte bine ca nu-mi place sa arunc cu laturi

          • we said,

            12/04/2011 at 10:47 am

            call me a bat, but i haven’t seen any public reaction. si nu acuzam. eu intrebam. poate am memoria scurta si poate ca tre sa ma duc la olftamolog.

            chiar vrei sa iau fiecare particica din acele 2 paragrafe sa iti arat ca nu sunt insulte? ca sunt fapte & constatari? o fac, just say it.

          • capricornk13 said,

            12/04/2011 at 10:56 am

            we, esti grozav!
            ce ti-ai fi dorit, o postare dedicata? aici sunt guilty, n-am facut-o, te rog sa ma ierti; dar n-am facut-o nici ca sa ma apar pe mine; deci, despre ce vorbim?
            nu, te rog nu lua paragrafele la puricat, nu e nevoie sa repetam nimic;

  7. mulliganoglu said,

    10/04/2011 at 8:46 pm

    sunt unii sensibiluti pe aici care n-au inteles ca scuipatii astia sunt chiar un omagiu adus Flegmonului, din care citez:

    “A insulta pe cineva, la el/ea in casa (ba si mai bine, a-i insulta copiii, portretul parintilor, eventual icoana – if any e the thing to do…
    Ei bine, asta face si revista “Republik” – la care eu tin f mult, si unde scrie si Anca G. Si eu zic k e f bine ca cineva (nu conteaza cine) mai are curajul sa atace si acele locuri molute (bebe, mama, tata, blabla) pe care corectitudinea politica le tine la caldurica…”

    • capricornk13 said,

      10/04/2011 at 8:57 pm

      multumesc, mulli, exact de astfel de argumente era nevoie

  8. capricornk13 said,

    10/04/2011 at 8:47 pm

    stimate domnule radu:
    1. cei doi au incercat, din toate puterile lor, sa anihileze ceea ce reprezenta terorista; va rog sa ma iertati ca indraznesc sa fiu de partea ei; persoana mea nu are importanta nici in aceasta ecuatie, nici in altele; imi pare rau c-am parut orgolioasa; daca sa nu lasi niste oameni nepedepsiti pentru ca fac glume de baraca la adresa ta e orgoliu, atunci ma fac vinovata de asta
    2. va rog sa le comparati dumneavoastra; obiectiv
    si va mai rog sa mergeti la dl. isuciu pe blog si sa constatati dvs. cam cata “balaceala” am facut eu in comparatie cu cele afirmate de dumnealui despre mine
    3. dl. als a inceput un razboi cu mine, care nu faceam altceva decat sa-mi apar un prieten de zoaie: va rog frumos sa va informati inainte de a face afirmatii care va pun intr-o lumina cel putin indoielnica
    4. va rog sa explicati exact cu ce considerati ca am gresit in conditiile in care m-am trezit tinta unor mojicii despre care nici nu visam
    5. va respect perspectiva si sunt de acord cu dvs. ca nu fac nimic; de aceea am pus cuvantul “incerc” acolo
    6. imi pare rau ca v-am trezit astfel de sentimente; si bine, in acelasi timp, tot timpul am simtit ca e ceva puted in danemarca 😀
    7. de ce sa nu va public comentariul, stimate domn? sunteti chintesenta demonstratiei mele prin ceea ce spuneti! ati facut un mare serviciu celor care vin aici – vi se citeste patima in fiecare rand…

  9. 10/04/2011 at 8:51 pm

    Nu am asteptat-o, nu am dorit-o si imi pare sincer rau. Pentru ca omul avea si mari calitati, si mari defecte – de aceea, oricat s-a straduit el, mie nu mi-a fost nicodata cu adevarat antipatic. (E drept, cu mine nici nu s-a purtat totusi asa urat ca cu voi – daca s-ar fi purtat la fel ca cu capricorn, nu stiu daca mai puteam sa-mi pastrez “cavalerismul” ca sa zic asa. Insa eu am avut grija sa pastrez o limita fata de el – si mare parte din timp a pastrat-o si el fata de mine.)

    Insa sunt om si nu pot sa nu vad partea plina a paharului: sansa revenirii lui luciat.

    • capricornk13 said,

      10/04/2011 at 9:18 pm

      gee, bughi 🙂 evident ca nu va reveni – adica nu din acest motiv
      sa-mi spui si mie o data, te rog, cam cum n-am pastrat eu “limita” – nu ma intelege gresit, e o intrebare cordiala

  10. radu said,

    10/04/2011 at 8:54 pm

    am incercat/n-ati priceput/ce ramane de facut?

    Va mai ganditi dvs. cand va calmati. De fapt, aveti o singura vina: sunteti in blogrollul Luizei. Nu va obositi sa-mi raspundeti. Aveti mize mai mari: Literatura (neaparat cu L mare) si luciat (neaparat cu l mic). Cu care fiinta nu am nimic – e importanta pentru dvs. si nu va deveni pentru mine. Scuze de intrerupere. Continuati.

    • capricornk13 said,

      10/04/2011 at 9:08 pm

      nu ma oboseste nimic, stimate domn! va multumesc pentru contributie!
      chiar va multumesc; cu comentarii ca ale dumneavoastra nu mai ramane niciun dubiu despre cine are sau nu un parti-pris 🙂

  11. mulliganoglu said,

    10/04/2011 at 8:56 pm

    bughi, te superi daca iti spun de acum incolo Kagetora?

  12. radu said,

    10/04/2011 at 9:28 pm

    stimata doamna, o ultima clarificare: aveti o postare care se cheama: “M-am saturat!” Eu mi-am incheiat intervantia cu cuvintele: M-am saturat! (si credeti-ma ca incerc sa va ignor de 10 ore si 3 postari ale dvs., dar o sa reusesc pana la urma 🙂 ) Mi se pare ca patima e evidenta la ambii opinanti. Ce nu regasesc la dvs. e logica, si aici nu-l pot invinovati pe dl. profesor Friedmann, el cu siguranta s-a straduit 🙂

    • capricornk13 said,

      10/04/2011 at 10:26 pm

      desigur ca va este mai usor sa ma “descalificati” printr-o abordare “globala”;
      va rog sa ma iertati pentru lipsa de logica, me woman and all that; poate ati putea raspunde punctual; nu de alta, dar sunteti barbat; iar mie imi plac barbatii cu cojones, nu cei care o lasa in coada de peste…
      ignorati-ma, in acest context, gimmme the male stuff 😀

  13. luiza said,

    10/04/2011 at 9:31 pm

    am crezut că nu citesc bine ce citesc, am ochii umflaţi şi poate nu mai văd bine.
    dacă aţi ajuns să credeţi că nişte bloguri sînt mai importante decît viaţa unui om pe care nu l-aţi cunoscut, atunci nu mai am ce spune.
    decît că ar fi trebuit să aveţi decenţa de-a tăcea. măcat pentru noi, ăştia care l-am cunoscut.

  14. 10/04/2011 at 9:42 pm

    luiza, nu te supara, dar cred ca e posibil sa nu fi citit tu chiar bine.

    Aici capricorn nu cu als avea treaba, ci cu un amic virtual al lui, isuciu, care scrisese niste parodii puerile, pline de insulte facile, la 2 posturi de-ale ei.

  15. 10/04/2011 at 9:44 pm

    Corect, domnișoară Luiza! Ne-om fi înțepat noi altădată, dar aici vă dau dreptate. Tăcerea ar fi atât de bună!.

    Pe de altă parte, nu știu cum și de ce, dl Radu îmi aduce aminte vag de stilul lui alș… E insuportabil, though, să constat asta! Pentru că aproape că-mi dă imposibile nădejdi că ireparabilul nu s-a produs.

    Capricornk, și eu m-aș fi apărat și aș fi atacat exact cum te aperi/și ataci tu, dacă aș fi descoperit undeva asemenea înscrisuri despre mine. Înțeleg exasperarea ta. Fără a mă situa în vreuna din virtualele, efemerele „tabere”.

    Subiectul de la care a început bălăcăreala nu mai există de dinainte de a se stinge alș. Nu-i înțeleg, de aceea, nici pe cei care încearcă să-l resucite calomnios, nici pe cei care speră naiv într-o revenire a distinsei lt.

    • capricornk13 said,

      10/04/2011 at 10:01 pm

      Da, tacerea ar fi foarte buna. Ar fi fost si de fiecare data cand als a spus MINCIUNI despre luciat…

  16. mulliganoglu said,

    10/04/2011 at 9:46 pm

    io nu pot sa pricep cum niste oameni atat de indurerati freaca reteaua in loc sa bage rugaciuni (mai ales ca e nevoie maxima), fara a uita sa precizeze cat de mult sufera (“ochi umflati”, astea)

  17. luiza said,

    10/04/2011 at 9:46 pm

    la postarea de mai devreme mă refeream. adică moare un om de care nu-ţi plăcea deloc. ok. de ce tre să spui că nu-ţi pare rău c-a murit? e momentu ăla în care ai de ales între a tăcea şi a spune ceva. şi alegi greşit.
    în fine, n-are rost să mai continuu. mi-a murit un prieten şi mi-e deja foarte foarte dor de el. restu n-are nici o importanţă.

    • capricornk13 said,

      10/04/2011 at 10:07 pm

      da, luiza, e momentul in care alegi sa ai cojones sau nu; in care iti vine sa-l ierti; sa-l absolvi; sa faci frumos, ca toata lumea…. imi pare rau; n-am putut sa fac asta; era o ipocrizie de necrezut; inca o data, te rog sa ma ierti – stiu ca e greu pentru tine

  18. mulliganoglu said,

    10/04/2011 at 9:52 pm

    se prefigureaza zona prietenoasa. usor-usor se strange de-o spirala. isuciu vine cu pisatul.

  19. capricornk13 said,

    10/04/2011 at 9:56 pm

    luiza, ai dreptate; te rog sa ma ierti pentru insensibilitatea fata de TINE
    daca tu crezi ca viata unui om pe care l-ai cunoscut este asa:
    http://www.isuciu.ro/?p=3111
    atunci nu mai am ce spune nici eu
    el nu a tacut despre mine, desi a avut nenumarate ocazii… sa taca
    nu a tacut despre luciat timp de luni si luni de zile….
    ne-a tarnuit prin muci, scarba, greata, ne-a facut sa parem niste fufe
    daca esti de acord cu asta, be my guest; repet ca, pentru mine, moartea nu sterge porcariile pe care le-a facut cat a fost viu

  20. mulliganoglu said,

    10/04/2011 at 10:10 pm

    capri, cotetul lui isuciu e plin de dragalaseniile sucombatului: urari de cancer, amenintari cu moartea, cu bataia, cu tribunalul, varii denunturi la sefi, profesori, familie. iti tre’ costum de scafandru insa, d-ala rezistent la sulfati.

  21. capricornk13 said,

    10/04/2011 at 10:51 pm

    mulli, nu mai stiu….
    ma pun la zid oameni pe care-i iubesc

    • mulliganoglu said,

      11/04/2011 at 6:42 am

      de ce taceau oamenii astia cand aia 2 te scuipa din toate pozitiile? nu mai baga d-alea cu “nu stiau”, stia toata globonia, mai ales apropiatii.

      • capricornk13 said,

        11/04/2011 at 9:21 am

        haide, mulli; nu stiam eu (n-as fi stiut nimic daca nu mi-ati fi aratat tu sau we de-a lungul timpului); de unde sa stie altii? crezi ca lumea n-are lucruri mai bune de facut?

        • mulliganoglu said,

          11/04/2011 at 9:45 am

          admiratorul lui isuciu a comentat la greu pe acolo, probabil chiar posturi in care erai injurata in toate felurile. mi-e sila sa caut, ieri am ajuns la saturatie, dar voi reveni – incep sa ma enervez iarasi.

  22. capricornk13 said,

    10/04/2011 at 11:30 pm

    da, pls iarta-ma
    ce idioata, ca m-am gandit c-o sa vina cu totii…ce idioata ca m-am gandit ca n-au cum sa patrunda astia la mine in curte…

  23. we said,

    10/04/2011 at 11:32 pm

    si bine iti fac, @ck, poate inveti ceva din asta.

    e ametitor de obraznic cum vine aceasta luiza, exact ca elefantul in magazinul cu bibelouri si zice de als, cand ALS IRL scrie un intreg numar al Dilemei dedicat lucietei. ca ce tare a fost el. o fi ca luiza isi castiga painea de acolo, altfel nu imi explic – caci Dilema prin acel numar a lasat hartuiala sa devina publica. stati linistiti bebilor, ca noul cod penal se va vota sa fie implementat, candva, cand va conveni. abia astept momentul ala.

    dar poate luiza are nevoie de niste emailuri de-ale lui als care indemnau la hartuiala. aia nu e IRL? a, als a fost altfel? da! a fost altfel cu cei care ii dadeau de mancare.

    skata!

  24. capricornk13 said,

    11/04/2011 at 12:04 am

    elfule, hai sa nu exageram acolo unde nu e cazul….
    luiza este o mare doamna, o minune, una dintre cele mai fine si inteligente fiinte ever, crede-ma
    de aia ma si doare; ca i-a pacalit pe toti…
    si ca eu sunt vrajitoarea aia rea

  25. we said,

    11/04/2011 at 12:40 am

    arata-mi si mie unde am exagerat. punctual.

    luiza este legata prin Dilema si nu numai, de als. Luiza stie cel putin indirect de porcariile publice pe care mi le facea als. stii de ex. ca als a dus o campanie sustinuta pe email ca un anumit blogger sa ma dea afara, santajandu-l ca altfel nu mai calca el – evident si chestii irl.

    unde exagerez, ck?

    • we said,

      11/04/2011 at 12:41 am

      …iar acel blogger este stiut de luiza, perioada la care ma refer este stiuta de madam luiza, ca era si ea una din “finutele” care ma luau in balon, cealalta finuta nefiind altul decat als.

      doamna, huh?

  26. capricornk13 said,

    11/04/2011 at 12:56 am

    elfule, nu o baga, te rog, pe luiza in borsul asta! Nu, nu stie de porcariile la care te referi! pliz, sa nu acuzam oameni complet inocenti!
    nu te comporta, te rog, ca ei! daca nu sunt cu voi sunt impotriva….

  27. we said,

    11/04/2011 at 1:24 am

    de unde stii ca nu stie? eu sunt sigur ca stie. nu de alta, dar e pe blogonia de mult timp. si era de fata la anumite chestii. luiza nu stie de cazul luciat?:)

    ca ei, ca cine?! mie-mi spui asta, eu fiind unul care a inghitit doza imensa de skata de la decedat? mie?! mie, caruia mi s-a urat sa crap, care am fost amenintat in felurite moduri, impotriva caruia se faceau “aliante” de hartuiala?

    e fantastic ck. deci suciu in continuare da in tine, iar tu faci pe impaciuitorista si pacifista. cate experiente iti trebuie sa inveti ceva elementar? cu porcii & jigodiile nu stai de vorba. e chestie de igiena. adica tu ma pui sus in post si acum imi zici ca exagerez. cu ce exagerez? als a promovat un neom ca suciu, care acum isi bate joc de tine si tu dai din colt in colt ca luiza are ochii umflati ca ah, cum vorbim de minunatul als. care als si-a facut notorietate numai prin scandaluri imunde.

    de un sg. lucru imi pare rau, pe 1/2. de banii pe care i-am dat pana acum pt. caz. da’ mai e inca 1, asa ca lucrurile merg inainte.

    dar ai vrut ceva obiectiv, asa ai zis la @m. ok, voi face ceva obiectiv. numai spuse, numai declaratii, numai fapte. fara nicio interpretare. asta va fi la mine, dar mai incolo, ca intr-adevar i have RL.

  28. capricornk13 said,

    11/04/2011 at 1:51 am

    we: daca si tu ma crezi impaciuitorista de serviciu, nu mai am ce sa spun; luiza e un om sincer; de ce as minti? nu inteleg…ea a trait cu un alt leo;
    de ce s-o aruncam pe ea la mijloc?
    nu a nevoie de nimeni care sa ma apere; we, ma descurc – desi sunt femeie
    iti multumesc foarte mult pentru intentie….

  29. we said,

    11/04/2011 at 2:17 am

    nu exista 2-3-7-1 miliard de leo! exista (a existat) unul singur. de ce nu se intelege asta odata? a, da, se intelege, dar asa suntem noi, mai “nuantati”. nici asa nici altfel, hein? adica, niciunde, pe unde bate vantul, cum tb. sa dea imaginea. a cui? nu a aluia, ca ala a dat coltul, ci a noastra de fapt, folosindu-ne de imaginea lui.

    luiza s-a bagat in ceva ce poate nu o privea. si intr-un mod care nu cred ca era adecvat, mai ales ca se vorbea despre tiitorul lui als, securistul Ioan Suciu.

    cate mizerii au spus astia 2 de tine si mai ales in ce context? in contextul urii fata de cei care zic altfel decat cei de la putere.

  30. mulliganoglu said,

    11/04/2011 at 6:47 am

    capri, nu te mai autosugestiona cu “nu stia”, “pentru ea era un altul”. e ridicol, parol. sper ca ti-e clar acum: daca nu te aliniezi haitei, incearca sa te sfasie. tu chiar crezi ca astora le pasa de tine? loool

    WE, ai vazut cine se ocupa de posteritatea luceafarului? isuciu. abia asta e pedeapsa.

  31. capricornk13 said,

    11/04/2011 at 9:27 am

    @we: omule, tu chiar nu intelegi ca i-a murit un prieten?
    gata, te rog frumos sa incheiem, oricum nu acesta era subiectul;
    @mulli: nu conteaza daca si cui ii pasa acum – la fel, te rog sa nu mai vorbim despre als

  32. mulliganoglu said,

    11/04/2011 at 9:49 am

    nu vreau sa vorbim despre decedat, dar e intim lipit de suciu in matrixa incat nu-i pot separa, parca-s sfintii mucenici pasicrat si valentin. dar promit sa fac toate eforturile.

  33. 11/04/2011 at 10:14 am

    […] M-am saturat! (via capricornk13) Aflu acum cateva ore de la mulliganoglu, spre stupoarea mea totala, ca ceea ce am vazut eu astazi pe blogul dezgustator mentionat mai devreme, pe care am intrat prima oara dupa ere, tot la semnalarea lui mulli sau we,  nu este o intamplare. Ca omul ma urmareste si ma face albie de porci cu fiecare ocazie.  Ca tot ce incerc eu sa fac pentru literatura in general si pentru cea romaneasca in special e manjit si aruncat la gunoi.  Am inchis comentari … Read More […]

  34. Aspoiu said,

    11/04/2011 at 5:52 pm

    Uh, ah, oh!
    Daca apare un cacat pe cararea pe care ai ales sa mergi, nu te apuci sa te certi cu el, nici nu te apuci sa plingi si nici nu te intzepenesti acolo pentru ca al dreacu’ cacat nu se da din drum.
    Te tzii de nas, il ocolesti si mergi mai departe.

  35. dragos c said,

    11/04/2011 at 6:12 pm

    pacat ca dragostea de literatura, in loc sa uneasca, invrajbeste. sau e un mijloc de. SPER sa devina si un mijloc de a trece peste.

  36. Vasile said,

    11/04/2011 at 7:19 pm

    am citit postarea lui isuciu si mi s-a parut un pamflet reusit.Ca daca reflecta sau nu situatia reala este alta poveste si nu ma pronunt pt ca nu stiu cine esti.Dar,de cand am citit textul lui suciu mi s-a parut ca e o veche disputa intre voi din motive greu de elucidat (din pdv al meu).S-ar parea ca te cunoaste din viata reala.Finalul “Capra fara iezi” e chiar reusit ,din pdv comic.Daca ai 38 de ani si esti “kicking” -sper ca am scris corect- pai ,baga energie ca nu s-a terminat Lumea si esti destul de sexy .Ma opresc,ca sa nu devin chiar porno.

  37. mulliganoglu said,

    11/04/2011 at 7:58 pm

    +++

  38. capricornk13 said,

    12/04/2011 at 8:00 am

    @aspoiu – sunt perfect de acord cu tine! ti se pare c-am anuntat ca m-am impiedicat de ceva? 🙂 am aratat numai cam cu ce se ocupa unii…
    @dragos: 🙂 esti dragut… dragostea de literatura zici? a cui? Adicatelea din dragoste de literatura s-or fi intamplat cele de mai sus? 😀
    @vasile: daca tie asta ti se pare “un pamflet reusit” m-am cam lamurit! 😀 crede-ma, dac-ar fi fost reusit as fi ras si eu, sunt in general prima care rade la o gluma misto la adresa mea; cat despre comentatriul tau ulterior, draga vasile, esti deplasat binisor – cam cum iti permiti matale sa faci consideratii despre cat de “sexy” as fi sau n-as fi eu? mai cauta sa intelegi expresia “live and kicking” pe care am parafrazat-o in titlul la care faci referire inainte sa dai cu maciuca intr-un car de oale;
    nu, dl. respectiv nu ma cunoaste din viata reala deloc, dupa cum, dealtfel sustine si el;
    bine ca te-ai oprit, ca oricum ai scris o gramada de prostii – si nu e prima oara; iti las comentariul numai ca sa se vada cu ce gen de atitudine e sustinut domnu’
    @mulli: cum ziceam cu gradina aia…

  39. mulliganoglu said,

    12/04/2011 at 9:46 am

    capri, stii cumva daca exista fo iconita pentru cruce cu limba in cerul gurii? tare folositoare ar fi impotriva hienutelor satanele

  40. capricornk13 said,

    12/04/2011 at 9:58 am

    @mulli: stii ca sunt agnostica, nu ma pricep

  41. mulliganoglu said,

    12/04/2011 at 10:16 am

    agnostica? (ptiu-ptiu-ptiu, era sa fac un comentariu indecent)

    iconita d-asta de retea, emoticon sau cum ii zice

  42. mulliganoglu said,

    12/04/2011 at 10:42 am

    lu’ ionica i s-a facut frica de tunu’ lu’ bughi. a inceput sa bage mesaje de impacare: ca netul amplifica conflictele, ca sa ne orientam spre RL, ca cele rele sa se spele.

    cate ore mai sunt pana cand o scoate bughi pe Big Bertha? ah, mirosul de guster parlit!

  43. capricornk13 said,

    12/04/2011 at 10:46 am

    @mulli: de, nu toti am fost iluminati (nu e ironic)
    nici la emoticoane nu prea ma pricep si, oricum, sunt cam pierduta! inca siderata de afirmatia lui vasile ca asta e un pamflet reusit 😀

  44. capricornk13 said,

    12/04/2011 at 10:48 am

    @mulli: termina si tu cu glumitzele, n-o incuraja pe bughi in ceva ce e, oricum aberant (scuze, bughi, dar asa este)
    eu m-as bucura dac-ar fi sincera atitudinea despre care vorbesti;

    • mulliganoglu said,

      12/04/2011 at 10:52 am

      frica e sincera, restul sunt vrajeli bulgaro-tiganesti

      • capricornk13 said,

        12/04/2011 at 11:03 am

        fii serios

        • mulliganoglu said,

          12/04/2011 at 11:05 am

          sunt serios

          chiar, pe unde umbla bughi? aranjeaza afetul?

          chiar vreau sa stiu programul, sa prind loc pe dealul mitropoliei

  45. mulliganoglu said,

    12/04/2011 at 10:51 am

    are dreptate, din punctul lui de vedere: avand in vedere ca vasile e un pamflet nereusit, inmultit cu produsul primului robot troglodit, in 3 diode, ionica, iese cu plus, ca asa e in algebra, minus ori minus e plus.

  46. capricornk13 said,

    12/04/2011 at 11:04 am

    nu “e” ci “face” – ca partea cu “porno”, ca sa nu fim scarbosi…

  47. mulliganoglu said,

    12/04/2011 at 11:08 am

    am zis sa fiu cuviincios in aceasta zi de sarbatoare a batranetilor lu’ ionica suciu, cand a pasit cu picioarele din fata in cultura rromina

    pana si el stie ca face se trage din fuck, am zis sa nu-l ranesc

  48. 12/04/2011 at 12:32 pm

    Mesaj pentru isuciu, care se pare ca citeste aici:
    Stii bine, din experientele trecute, ca nu rezisti psihic la artileria grea.
    Eu nu tin neaparat sa pun tunul pe tine. Doar de tine depinde sa scapi. Conditiile de “capitulare” ti le-am spus demult pe blogul meu, le reiau:

    – ceri public scuze teroristei pentru toate sicanele dar in special pentru partea cu Vali Florescu, unde ai vazut ca n-ati avut dreptate
    – dai asigurari ca nu ii vei mai face altele pe viitor
    – ceri scuze si celor pe care i-ai atacat colateral: lui zum de exemplu, pentru absurditatea aia cu “plagiatul” si lui capricornk13 pt parodiile alea infantile si dai asigurari ca nu ne mai faci altele pe viitor.
    (mie nu e nevoie sa-mi ceri scuze, ca eu am avut grija sa fim chit)
    (aici ma refer la partida luciat – mulliganoglu & WE sunt alta poveste)
    Atunci te voi lasa in pace.

    Ai timp sa te decizi cat mai tine perioada de doliu dupa als.

    ————————————————-

    @capricorn: cred ca nu l-ai inteles bine pe mulliganoglu – “Big Bertha” nu era o aluzie la luciat, e un fel de tun.

    Dar de ce zici ca e “aberanta” ideea intoarcerii lui luciat ? Doar daca stii ceva ce eu nu stiu, daca in asta doi ani a intervenit o schimbare majora in viata ei, de pilda un job solicitant sau un copil, care sa nu-i mai lase timp pentru blogareala. Dar daca nu, revenirea ei mi s-ar parea ceva firesc.

    Hai sa punem pariu. Nu pe bani si nu pe ceva greu/neplacut, pe o postare despre o carte. Daca luciat revine pana intr-un an, tu citesti si scrii despre o carte aleasa de mine si reciproc daca trece anul si ea nu revine. Termenul e deci 12 aprilie 2012 (inclusiv). Deal ?

  49. 12/04/2011 at 1:38 pm

    *Erata: in astia doi ani

    Si inca ceva, pt WE – “Fact checking” cum zice Micawber – nu amesteca in conflictul asta Dilema, care nu a fost ostila lui luciat, dimpotriva, a recomandat-o si i-a cerut si publicat parerea in repetate randuri:

    http://www.terorista.ro/2009/03/31/o-dilema/
    http://www.terorista.ro/2008/11/07/tot-in-dilema-veche/
    http://www.terorista.ro/2008/11/04/in-dilema-veche/
    http://www.terorista.ro/2008/10/09/copacii/

    Iar daca a gazduit articolul acela de trista amintire al lui als, a gazduit si regretul Simonei Sora, care numea blogul teroristei “cel mai inteligent, mai adecvat în comentarii şi mai decent blog despre cărţi din România”.

    • mulliganoglu said,

      12/04/2011 at 2:48 pm

      de parca notita aia din coada compensa lafaiala japitei

      parca era vorba ca nu mai vorbim despre Artist… sau si-a luat parleala si am iesit din post?

      • capricornk13 said,

        12/04/2011 at 2:53 pm

        mulli, vorbea de dilema…

        • mulliganoglu said,

          12/04/2011 at 2:57 pm

          “Iar daca a gazduit articolul acela de trista amintire al lui als, a gazduit si… ”

          capri, iar ai inceput cu prosteala tiganeasca, in fata?!

          te rog frumos!

        • mulliganoglu said,

          12/04/2011 at 3:05 pm

          din pacate pentru tine astea sunt cu 0/1. oricum, e bine ca am inteles in cele din urma. chiar ai reusit sa ma pacalesti pentru putin timp. felicitari!

          • capricornk13 said,

            12/04/2011 at 3:11 pm

            da, stiu, pentru tine e un atac personal de fiecare data cand cineva indrazneste sa nu fie de acord cu tine
            of 😦

  50. capricornk13 said,

    12/04/2011 at 2:07 pm

    @bughi: cred ca este aberanta si aproape rauvoitoare, kitsch (desi stiu ca nu asta este mobilul tau) legarea intoarcerii teroristei de un eveniment atat de trist cum este moartea lui als; ceea ce am facut eu aici este, la cum o cunosc pe luciat, o greseala din punctul ei de vedere (nu am vorbit cu ea deloc pe aceasta tema, speculez) pentru ca este o persoana de mai mult bun simt si mult mai rationala decat mine; ea s-a retras pentru ca a considerat ca poate trai mai bine fara atmosfera asta (la care pentru prima data contribui si eu) oribila; a-ti imagina ca va reveni (tocmai) acum este o utopie si cred ca s-ar simti jignita de presupunerea asta;
    nu are niciun rost sa facem pariuri copilaresti, bughi…

  51. capricornk13 said,

    12/04/2011 at 2:08 pm

    p.s.: nu l-am inteles gresit pe mulli, stiu ce e big bertha

  52. 12/04/2011 at 2:49 pm

    @capricorn: kitsch este ca, la moartea unui om, sa imaginezi scenarii in care … asa cum a facut altcineva aici de fata. Dar sa speri ca o nedreptate facuta de cel mort sa fie indreptata, ca de pe urma lui als sa dainuiasca cele bune si sa se stearga cele rele… chiar nu e nimic kitsch in asta…

  53. mulliganoglu said,

    12/04/2011 at 2:52 pm

  54. capricornk13 said,

    12/04/2011 at 2:59 pm

    @bughi: daca nu ti-a placut formularea respectiva, atunci nu inteleg de ce o reproduci si aici; ai inteles foarte bine ce vroiam sa spun (despre atitudinea teroristei), asa ca-ti mai spun o data ca sunt convinsa ca nu asta e intentia ta, insa se vede foarte nashpa
    @mulli: urat, se sterge

  55. mulliganoglu said,

    12/04/2011 at 3:02 pm

    ai bagat moderare dupa criterii estetice?! esti tare, capri, avangardisto!

  56. capricornk13 said,

    12/04/2011 at 3:02 pm

    😀

  57. capricornk13 said,

    12/04/2011 at 3:09 pm

    @toata lumea: bine, hai sa incetam, ca n-a folosit la nimic;
    ma mai gandesc daca sterg postarea asta de tot sau nu

  58. mulliganoglu said,

    12/04/2011 at 3:12 pm

    io te sfatuiesc s-o stergi, poate te iarta prietenii tai culturali

    n-ar fi rau sa-i ceri scuze lu’ isuciu, ti-i mai apropii pe cristian, lolablau, baicus, in fine, culturalii

    • capricornk13 said,

      12/04/2011 at 3:14 pm

      dap, asa e; eu sunt de vina; eu te-am dezamagit, fireste.


