All You Need Is LOVE

Scriu însemnarea asta pentru oamenii pe care îi iubesc.  Ca să ştie că îi iubesc pentru că sunt fabuloşi, pentru că sunt ei înşişi, pentru că ştiu să iubească şi pentru că de fapt niciunul dintre motivele astea nu contează.  Îi iubesc pentru că am privilegiul de a împărţi aventura asta extraordinară cu ei, îi iubesc pentru că respir, aşa cum respir.  Fiindcă în fiecare clipă a vieţii mele am purtat în gand şi în suflet cate un om.  Vreau să le mulţumesc tuturor că dau existenţei mele un sens şi că mă determină, prin frumuseţea lor, să devin umană la randul meu, adică să (mă) dăruiesc.  Ştiu că pentru asta o să am energie întotdeauna, love makes me tick, love makes me burn, love makes me what I am, it builds me and feeds me and gives me birth every morning.  Nu-mi pasă că sunt patetică şi că ce spun e fumat şi sună ca-n filmele proaste.  Nu e mai puţin adevărat.  Mi-e dor şi iubesc, visez, îmi idealizez splendidul soul mate, fiindcă asta e ceea ce fac oamenii, ce trebuie să facă, ce sunt construiţi să facă.  Şi nu o să obosesc niciodată să îmi reinventez viaţa iubind.

🙂 🙂 🙂

15 Comments

  1. Cosmina said,

    13/01/2012 at 7:53 pm

    La multi ani! Presupun ca de-aici vine 13-le din nume, dar daca nu vine, La multi ani oricum si sa iti indeplinesti tot ce-ti pui in cornite! 🙂

  2. mulliganoglu said,

    13/01/2012 at 7:58 pm

    heitar forevar, sa-mi bag lupul!

  3. andrei said,

    13/01/2012 at 7:59 pm

  4. capricornk13 said,

    13/01/2012 at 9:00 pm

    misto, merci! 🙂

  5. mulliganoglu said,

    13/01/2012 at 9:07 pm

  6. foreverhuman said,

    13/01/2012 at 11:37 pm

    La Multi Ani !!!!

    si mi-a placut enorm ce ai scris.

  7. ralucasd said,

    14/01/2012 at 3:55 pm

    La multi ani frumosi !!! Toate gandurile mele bune …ma bucura de fiecare data postarile tale,in multe ma regasesc(valizele pline cu carti si bunatati imi suna atat de familiar…)sper ca ai avut o si minunata!

  8. ana dobrescu said,

    15/01/2012 at 12:04 pm

    nu ar trebui să ne fie teamă de patetic așa cum nu ar trebui să ne fie teamă de ridicol, pentru că ele există numai în privirile lipsite de afecțiune, deci de neluat în calcul.

  9. we said,

    17/01/2012 at 12:40 am

    capri has a boyfriend, capri has a boyfriend:)

  10. Rodica said,

    18/01/2012 at 10:44 am

    lângă un mate(ceai) trebuie neapărat să ai un soul(prieten)…aşa că brava!
    La mulţi ani! 🙂

  11. capricornk13 said,

    25/01/2012 at 8:44 pm

    @ralucasd: cu mii de scuze de întârziere, mulţumesc foarte mult pentru gândurile frumoase! am plecat înPeru a doua zi, abia acum am şi conexiune şi timp de scris – sunt în Cuzco (ieri Machu Picchu…)
    @ana dobrescu: păi nu prea mi-e teamă, de-aia m-am şi dat în stambă! 😉
    @we: capri always has boyfriend (s) 😀 😀 😀
    @rodica: coca mate este absolut fabulos, cât despre matele de soul no hay en Peru 😉


Leave a Reply

