Nerd Stuff

Prima postare scrisa pe el!  Mi-am luat MacBook Air! 🙂 Nu am rabdare sa caut caractere romanesti si stuff… E cel mai tare cadou pe care mi l-am facut in viata mea si cred ca e cel mai misto lucru pe care l-am avut vreodata, bate pana si cei mai hotzi pantofi pe care-i am!!! Din recunostinta pentru Apple, fiindca experienta e extraordinara, mi-am cumparat doua albume Tiesto, Fantoma de la opera si un album Umami si le ascult in timp ce scriu.  Wow!  Vor rade de mine toti impatimitii Apple, stiu, insa diferenta e colosala, va spun asta dupa numai o ora de utilizare.  Addicted to apple, e clar!  

De citit, hm. Pai mi-era dor de Usa interzisa, asa ca le-am recitit in cateva zile pe toate trei, cum fac de obicei, nu rezist.  N-am citit in viata mea ceva care sa se apropie mai mult de mine, asta e clar.  Zica cine-o vrea ce-o vrea.  Motocicleta de lemn a lui Manasia, atat de frumoasa ca m-a facut sa ma intorc si la cartea micilor invazii si sa ma intreb de ce naiba nu mi-o fi zis prima data mare lucru.  Poate reusesc sa insailez ceva pe marginea lor, fiindca tare-as vrea sa le cititi si voi.  Inceput Evanghelia dupa Hristos a lui Saramago, poate cel mai frapant start de carte de o vreme incoace si cel mai descurajant in acelasi timp… Inceput si cartea lui Matei Calinescu despre poezia moderna, intrebat de ce mi-a spus lumea ca e mai usoara decat Aisbergul lui Craciun 🙂 Oricum, se va continua.  Mi-am comandat ieri pe Book Depository tot ce nu aveam Ishiguro, o carte despre spiritul Vienei despre care puteti citi la micawber si Banda lui Moebius, tot de la dumnealui citire, un Eco si ce imi mai lipsea din Richard Yates.  Avand in vedere ca, in sfarsit, nu mai am un laptop cu ecran spart, incerc de doua ore sa intru pe humanitas sa-mi iau versiunile electronice ale catorva carti care-mi trebuie neaparat (tot n-am Elitele… lui Boia), insa site-ul lor se incapatzaneaza sa fie praf.

Viena e capricioasa zilele astea, ba avem 30 de grade, ba ploua de rupe, insa esential este ca, dintre florile pe care mi le-am plantat in jardiniere, doua deja au rasarit.  Copacii din interior (yucca si dracena) cresc precum Fat-frumos, la fel si mica gradinitza de cactusi.  Cum ar spune Margineanu, numai pisicile imi mai lipsesc! 😀 Insa mi-am comandat deja biletele la concertul lui Tiesto de la Bratislava de pe 29 iunie, ma pregatesc de un biznis trip la Praga care va cuprinde in mod cert o raita prin centrul vechi, iar de la 1 iunie capri va avea un job mult mai dinamic, ce o va arunca din nou prin toata Europa.  Din pacate centrala si de est, insa poate si Singapore 🙂  Ma tot gandesc daca sa vin la Bookfest sau nu… 

In orice caz, I just looooooooooove my Mac!  

8 Comments

  1. A Reader said,

    05/05/2012 at 3:49 pm

    Sa fie intr-un ceas bun si noul job si noul laptop. Desi n-am nici un produs Apple, te inteleg perfect, ca exact asa simteam eu cand mi-am luat tableta (si inainte de ea, smartphone-ul). Ce varianta e, cel de 11″ sau cel de 13″ ?

    Intre timp am citit Elita intelectuala romaneasca… a lui Boia – plus Germanofilii, care e tot despre o parte din elita intelectuala romana, dar pe timpul primului razboi mondial. Ar trebui sa scriu despre ele, ca a trecut ceva vreme si deja au inceput sa se estompeze. Germanofilii i-am luat ca ebook si n-am avut probleme, n-am idee ce poate fi la tine dar poate ai putea sa iei legatura cu Humanitas si sa le zici problema.

  2. capricornk13 said,

    06/05/2012 at 11:33 am

    Multumesc frumos, bughi! 🙂 E cel de 11″, nu-mi trebuia cel de 13″ la ce fac eu cu el…
    Germanofilii am citit-o si eu, de mult, pe hartie. Nu stiu ce s-a intamplat, nu mi se incarca site-ul Humanitas, mai vad zilele astea.

  3. Vasile said,

    06/05/2012 at 4:11 pm

    Ciiiit?11 inch?Eu sunt adeptul desktopurilor.Am un monitor de 22 inch=56cm(diagonala) si de curiozitate am masurat cu rigla pe ecran..al tau are ecranul cam un sfert din al meu!!!Mie nu imi place sa ma chiorasc la text.Una din fetele mele,Irina ,si-a cumparat si ea Macbook air si a venit cu el prin februarie(ea lucreaza in Cehia,la IBM),plimbare cu el prin camera,bucatarie ,balcon si wc.Mi se pare o jucarie numai buna de incintat fetele.Nevasta-mea are sony vaio de 14 inch ,Maria(alta fiica) are Sony vaio de 11 inch,dar …tot desktopul meu mi se pare mai bun.Singurul dezavantaj este ca eu am Wxp piratat,iar ei au Vista,respectiv W7 originale.Tot eu sunt in castig:sunt obligat sa mai citesc despre niste softuri.
    Daca asta ti-a placut asta ti-ai cumparat.
    De ce sunt adeptul desktopurilor?In ziua de azi devenim dependenti de informatia digitala cu ajutorul telefonului mobil (unele cu acces la internet) sau de la laptopul mobil -unde sunt “hot spoturi”.Suntem din ce in ce mai legati de TELECOMUNICATII.Cand iesi pe strada ,daca ai telefon mobil sau laptop cu conexiune,nu mai esti atent la ce se intimpla in jurul tau.Esti conectat la alta lume,nu la cei pe linga care treci.,…..Un exemplu tragic este relatat de presa in 27 apr 2012:O fata tinara din Cimpulung Muscel este calcata de tren.Cauza:fata a trecut pe linga bariera si nu a auzit trenul care venea pt ca asculta muzica la casti.

  4. capricornk13 said,

    06/05/2012 at 5:34 pm

    Vasile, eu stau toata ziua la birou langa un ecran dintr-ala ca al tau. Nu ma impresioneaza dimensiunea! 🙂 Acasa prefer ceva mic si elegant, nu ma “chiombesc” fiindca vad foarte bine de aproape, nu ma deranjeaza caracterele mici.
    Iar cu un desktop nu as avea ce face, eu stau pe canapea cu picioarele pe masa cand bloggeresc sau citesc, nu mi se pare confortabil deloc un desktop din acest motiv…

  5. Vasile said,

    07/05/2012 at 8:21 am

    inteleg ca tii Macbookul in brate sau pe picioare?Daca raspunsul este DA,atunci citeste despre “specific absorption rate”(SAR),[pe google;-sar evaluation on laptop,notebook].Te afli in raza antenei wifi,distanta ar trebui sa fie minim 20 cm.Pericolul il cunosti.

  6. capricornk13 said,

    08/05/2012 at 10:47 am

    Merci de avertisment, dar nu sunt deloc impresionata. Oricum distanta e mai mare de 20cm. Am senzatia ca fumatul a peste doua pachete de tigari pe zi e ceva mai nociv decat un biet laptop! 🙂 Si nici in cazul respectiv nu sunt impresionata deloc!

  7. mulliganoglu said,

    08/05/2012 at 2:44 pm

    nici ca se mai vazuse o hipsterita fara mac

    p.s. sa asortezi la el niste cizme d-alea de cauciuc, inflorate. am vazut io la niste lighioane pe selari

  8. capricornk13 said,

    08/05/2012 at 2:51 pm

    corect; finca sunt hipsteritza mi-am luat Mac, e cool!
    e cam cald de cizmele alea mon cher, mai la toamna! 🙂


Leave a Reply

