Argint la sol…

…pentru Ponor, dar a cazut Sandra 😦

ce rau imi pare de ea, saraca! la ultimul element…

Aur pentru un dulap american numit Alexandra Raisman, cea care i-a suflat bronzul lui Cata la barna, ca americanii castiga contestatiile, noi nu.  Probabil cel mai urat sol care a luat vreodata medalia de aur la o olimpiada.  Nu stiu daca ma mai uit la gimnastica, arbitrajul asta nu e pentru nervii mei.  Catalina Ponor nu a facut absolut nici cea mai mica greseala, a avut niste aterizari incremenite, a dansat splendid.  Dar nu avea cum sa castige, pentru ca americanca avea dificultate de 6.5, iar ea de numai 5.9.  Cum spuneam si ieri, Belu e cam fraier.  In loc sa-si puna gimnastele sa faca ce stiu, ar trebui sa le puna sa faca exercitii de 5 ori mai grele, ca oricum la olimpiada asta nu a contat daca ai fost in stare sa si executi elementele alea sau nu.  Mi-e scarba…

6 Comments

  1. cinemavictoria said,

    07/08/2012 at 7:09 pm

    chiar ca dulap fata aia, culmea e ca a castigat cica pe executie la barna si pe dificultate la sol, voila potriveala …
    mi-a parut rau si de ferrari la sol, ca a pierdut bronzul exact ca si catalina la barna, vanessa avea acelasi total ca rusoaica mustafina, care a castigat la executie.
    ar trebui totusi ca cineva sa puna ordine in lucrurile astea, la sarituri americanca de pe locul 2, nu mai stiu cum ii zicea, aia care se stramba ca proasta, a luat o nota enorma la a doua saritura, desi a cazut in fund … stii, am senzatia ca marele lor cod de punctaj le lasa loc sa o potriveasca exact cum le convine …
    ce bine ar fi fost daca n-ar fi gresit catalina la barna, putea sa faca raisman aia si pe mama contestatiilor … sau cine stie?
    lamentabile prestatiile la aparate ale campioanei si vicecampioanei absolute, douglas si komova …
    sper sa-i dea maretul guvern acasa catalinei bani ca si cum ar fi luat bronzul la barna …

  2. capricornk13 said,

    07/08/2012 at 8:32 pm

    da, cum dracu se nimereste ca noi pierdem ba pe dificultate, ba pe executie… mai sa fie! iti zic eu, avem tara gresita pe pasaport, aia e problema 😦
    chiar nu sunt nationalista aiurea; cred ca Ponor nu merita bronzul la barna, a avut o ezitare mult mai mare decat toate ale lui Raisman la un loc. si mi se pare ca trebuie sa executi corect ca sa castigi; insa sistemul asta de punctaj nu e deloc de acord cu mine 😦

  3. cinemavictoria said,

    08/08/2012 at 4:01 am

    pe tvr, inainte de finala la sol, comentatoarea isi exprima bucuria ca sefa arbitrelor de la sol era o doamna din israel, care traise o buna parte din viata ei in orasul ploiesti. si conchidea: “sper ca in felul asta arbitrii sa fie corecti cu noi”. (asta fiind cam maximum ce ne putem noi dori, sa fie corecti arbitrii, nici nu putem visa sa ne favorizeze vreodata. apropo, banuiesc ca ai remarcat ce note umflate au primit americancele in finala pe echipe.) cand am vazut-o insa pe raisman la sol evoluand pe hava nagila, m-a palit: dupa nume, si ea e tot de origine evreiasca. am verificat pe net si intr-adevar este. 🙂 asta e, sangele apa nu se face … ploiestiul poate sta foarte bine pe locul doi …

  4. capricornk13 said,

    08/08/2012 at 8:00 am

    Am remarcat si eu ca a dansat pe hava nagila inca de la echipe si mi s-a parut foarte frumos – e o melodie splendida. Daca Raisman e evreica, e cu atat mai frumos ca si-a ales solul asta. Nu cred ca asta e problema, ci sistemul de arbitraj atat de lax, care-ti permite practic sa faci ce te taie capul cu justificari solide. Este prima data in istoria concursurilor de gimnastica la care ma uit eu cand se admit contestatii si si medifica note. Si mi se pare foarte nedrept ca, in cazul asta, nu s-a revenit si asupra deciziei de a-i lua Andreei titlul de campioana olimpica absoluta atunci cand FIG a scos “drogul” luat de ea de pe lista cu substante interzise inainte de olimpiada de la Atena…

  5. cinemavictoria said,

    08/08/2012 at 9:49 am

    cu atat mai mult cu cat e evreica, ar fi putut si ea sa faca un sol mai artistic pe hava nagila. 🙂 impresia mea (dar recunosc ca este doar o impresie) a fost ca acel 15.600 a fost un pic supralicitat, acuma, e greu de spus daca nota pe care ar fi primit-o in urma unui arbitraj mai temperat ar fi fost sub cea a catalinei, dar 15.600, hm …
    i-adevarat ca ar fi fost corect sa i se redea medalia andreei dupa ce s-a admis substanta aia (ibuprofenul parca, nu?), dar pe de alta parte cred ca sta in picioare si argumentul: daca stii dinainte ca nu trebuie sa faci un lucru, atunci nu-l faci, indiferent ca dupa 300 de ani lucrul asta devine perfect legal (in fine, exagerez, fac pe avocatul diavolului aici) … si din punctul asta de vedere vina ii apartine in totalitate acelui medic care pt. asta era platit … la naiba, pana si eu, in ignoranta mea, tot stiu ca nu pot lua modafen cand is racita, fiindca ibuprofenul intra in conflict cu beta-blocantele (pe care le iau curent), da’ ala care era ditamai doctorul … treaba romaneasca … fusereala …

  6. capricornk13 said,

    08/08/2012 at 3:03 pm

    @cinema: da, dar e cred si vina coregrafilor si antrenorilor – mult mai putin a fetei; americancele nu dau de ani si ani de zile atentie partii “artistice” a gimnasticii, sunt foarte sportive, foarte atletice si cam atat; Nastia Liukin a fost mana cereasca pentru ei! ce mi se pare amuzant este ca, in schimb, au avut o atleta foarte frumoasa care era mai gratioasa mult decat gimnastele – Florence Griffith-Joyner 🙂
    da, cam asa e cu Andreea, s-a gresit in toate partile…


Leave a Reply

