Preferata mea, Rhetta…

…mă enervează de mor!  A scris deja, într-un stil genial, articolu ăla pe care tot tânjeam io să-l scriu de mult despre kktul ăsta de nou val al filmului românesc… băgaţi-vă repede la Surorile Marx aici! duoaaaaaaamne, dă-i sănătate babei, că n-am mai râs atâta de pe vremea când umbla ea în şpilhozeni…

p.s.: dacă tot vă duceţi acolo, citiţi-le şi pe-alea despre cartea lui Chirilă plus cartea unui dobitoc de la o formaţie de care n-am auzit; sunt ale Vetei şi sunt pricelesssssss

p.p.s: aoleu, citiţi-l si pe ala despre Herta Müller! de fapt citiţi tot blogul, vă rog eu! 🙂

11 Comments

  1. gxg said,

    24/04/2013 at 9:36 pm

    :))
    eu unul nu ma uit la filme romanesti pentru ca ma plictisesc, dar accept si explicatia asta!

  2. capricornk13 said,

    25/04/2013 at 12:37 pm

    ce ma amuza cel mai tare e ca, probabil, i-a luat frisca de pe tort vreunui tanar aspirant!

  3. sabina said,

    26/04/2013 at 10:50 pm

    capri,postul cu HI-Q (formatia dobitocului scriitor!) e de-men-tia-al !
    nu dau insa de cel cu Tudor Chirila,cam prin ce luna/an ?

  4. sabina said,

    27/04/2013 at 5:50 pm

    Multumesc de link; terapie curata/blogul asta ar trebui revendicat de industria farmaceutica ( pe post de prozac &comp.)

  5. Oana said,

    28/04/2013 at 8:41 am

    Parca erai prietena cu Tudor Chirila?!?!?

  6. capricornk13 said,

    28/04/2013 at 11:04 am

    @sabina: sunt dementiale babele!
    @oana: “prietena” n-am fost niciodata, ne cunosteam prin prietenii comuni despre care stii; iar cu gasca respectiva ieseau mai degraba balanescu si manescu daca vorbim de trupa, chirila mai rar;

  7. cristian s said,

    30/04/2013 at 2:33 pm

    Multumesc pentru trimitere. 🙂

  8. cristian s said,

    30/04/2013 at 2:34 pm

    Si io am scris despre Kirila, stirnit de surori (daca-s surori, nu stiu cite sunt, mai mult de doua?)…

  9. capricornk13 said,

    30/04/2013 at 2:49 pm

    @cristian: 😉 cu plăcere!
    păi Rhetta şi Veta sunt surori, petronia cre-ka verişoară şi musiu alexandru ceva cumătru… 😀

  10. cristian s said,

    08/05/2013 at 12:05 pm

    Good to know… M-au delectat si mi-au dat imboldul sa vars ce aveam de varsat despre icon-ul Kirila.


Leave a Reply

