Burning Man – ultima parte

Constat că n-am niciun chef să termin cu însemnările despre BM, probabil se vede şi din asta că n-am fost atât de impresionată nici de US, nici de eveniment.  Sâmbătă seara a fost o hărmălaie destul de mare la burning “The Man”, spectacolul piromaniac fiind demn de luat în seamă.  N-am nicio fotografie, fiindcă nu m-am obosit să-mi iau aparatul, ştiam că face poze foarte slabe noaptea.  Sper să pun cu altă ocazie unele ca lumea.  Duminică a fost o zi tare plăcută, nu numai pentru că era ultima 🙂 ci şi pentru că am văzut pentru prima dată nori deasupra deşertului, iar asta arăta şi se simţea mult mai bine decât lumina aia orbitoare oglindită în praf.  Nici arderea templului n-a fost rea deloc, mult mai frumoasă şi mai liniştită decât cea din seara precedentă.  E tradiţional să se petreacă în tăcere totală şi aşa s-a şi întâmplat, dând spectacolului o grandoare pe care celelalte n-au avut-o. 

Ca să înţelegeţi de ce încântarea mea este atât de limitată, o să vă spun că drumul înapoi spre SF a durat, în loc de cele 12 ore anticipate, 22 – era Labor Day, sărbătoare, şi toată America pe autostrăzi.  Cu încă 10 oameni într-o rulotă în care aerul condiţionat nu funcţiona grozav, fără mare lucru de mâncare şi fără apă rece, ţi se cam ia de tot şi de toate.  Iar dacă pe traseu mai trebuie să-ţi speli şi hainele şi genţile (inclusiv paşaportul în cazul meu, reuşesc de fiecare dată câte o trăznaie se pare), să cureţi rulota pe interior şi exterior, să sortezi şi să arunci gunoiul, iar după ce ajungi în SF la ora 9 seara, pe un frig năpraznic, trebuie să mergi la o spălătorie de maşini să speli corturi şi tarps… Hm.  Apoi am aranjat în 4 şi toate proviziile rămase, inclusiv prin ştergerea fiecărui obiect cu baby wipes (da, praful de deşert încă se afla peste tot), ca să nu-i lăsăm gazdei noastre un dezastru în casă, am pregătit bagajele, am reuşit să fac un duş la ora 3:00 a.m. şi să mă culc la 4.  Urmau 3 ore de somn înainte de plecarea spre aeroport. 

Sper să vă placă pozele de mai jos, unele cu arderea templului sunt chiar ok, mi-a părut rău că n-am făcut şi alte încercări noaptea la piromanţii, nu ies aşa groaznic. 

6 Comments

  1. licitatiix said,

    22/09/2011 at 2:52 am

    super ! cred ca a fost incredibil ! licitatii

  2. mulliganoglu said,

    19/11/2011 at 8:41 pm

  3. capricornk13 said,

    21/11/2011 at 9:54 am

    merci, se potriveşte cum nu se poate mai bine; cum de te dai tu pe net în căutare de Snap!?

  4. mulliganoglu said,

    21/11/2011 at 12:03 pm

    beam online cu un tovaras si vorbeam despre copilaria noastra si ne-am adus aminte de o tabara in care ne indragostisem de o fata cu pieptul generos (din Buzau) si ne chinuiam sa ne amintim ce melodie era la disco. si ne-am amintit.

    p.s. sa nu se inteleaga ca-s cocalar, io ascult, precum Artistul, decat Bach.

  5. capricornk13 said,

    21/11/2011 at 4:18 pm

    ha! ha! eu mi-am adus aminte ca in clasa a VIII-a m-am indragostit de un baiat pe “Take My Breath Away” a lui Berlin (e pe coloana sonora a lui Top Gun). si mai lame…
    da, decat Bach… 😀

  6. 04/02/2014 at 4:53 am

    whoah this blog is fantastic i love reading your posts.
    Stay up the great work! You realize, many individuals are hunting around for
    this info, you can help them greatly.


Leave a Reply

